  • Data: 2009-06-11 17:46:50
    Temat: Re: Komputer Firmowy
    Od: PSYLO <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek pisze:
    > nic mi sie nie pomieszalo... jak juz pare osob zauwazylo postaw na macku
    > system do ksiegowosci, spraw pracowniczych czy chociazby glupiego platnika
    > :)

    Czyli do pracy małego odsetka komputerów w firmie - trudno, na tych
    trzeba będzie pracować z Windowsem (aczkolwiek nie wierzę, że nie ma
    takiego oprogramowania dla Mac OS patrząc chociażby na popularność tego
    systemu w USA) ;-)

    > mysle ze niema co dalej dyskutowac skoro nie wiemy co dla tworcy watku
    > oznacza komputr firmowy.

    Zacytuję:

    > tak ze gadanie o tym nie wiedzac co tak naprawde chce tworca watku niema
    > sensu

    Sęk w tym, że wiemy, bo przecież autor pytania napisał to wyraźnie w
    poście z 2009-06-10 08:41. I nie chodzi mu o programy do obsługi
    księgowości ani magazynu, jak to niektórzy próbują uparcie forsować.

    --
    PSYLO