  • 21. Data: 2009-04-15 13:48:21
    Temat: Re: Kompresja czy rozdzielczosc
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "bans" napisał

    > Taaa, po 3 tomie już człowieka mdli od tych jego tymi jego "mądrości"

    To poczytaj Coelho, ten to dopiero potrafi sczyścić...
    Jeden wystarczy, najlepiej Greatest Hits czyli "Myśli...".
    ; )

    adam

  • 22. Data: 2009-04-15 15:01:19
    Od: "Hektor" <h...@w...pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał

    > Żałujecie mi takiej mądrej sygnaturki??? :/
    > Nie da się jej skrócić, bo sens straci.

    Naprawdę myślisz, że ktoś to czyta? Oszczędź grupowiczów i podaj jej wnioski
    w bardziej skondensowanej formie, typu: "jestem fajnym gościem" albo "w
    szkole miałem same piątki".

    Zbigniew Kordan

  • 23. Data: 2009-04-15 15:28:44
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Hektor pisze:
> [...]
    >
    > Naprawdę myślisz, że ktoś to czyta? Oszczędź grupowiczów i podaj jej
    > wnioski w bardziej skondensowanej formie, typu: "jestem fajnym gościem"

    Tak, ja np. czytuję. Sporo fajnych sygnaturek widziałem. A ta, co teraz
    wstawiłem, świetnie, moim zdaniem, komentuje spory odsetek dyskusji na
    tej grupie :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 24. Data: 2009-04-15 16:34:11
    Od: j...@a...at

    On 15 Apr., 17:28, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Tak, ja np. czytuję. Sporo fajnych sygnaturek widziałem. A ta, co teraz
    > wstawiłem, świetnie, moim zdaniem, komentuje spory odsetek dyskusji na
    > tej grupie :P
    >
    > Pozdrawiam,
    > Paweł W.
    >
    > --
    > "A niektóre dzieci, jak się obrażą, to pokazują innym język. Ja też
    > pokazuję, ale ja wtedy mam rację". - Kasia, 4 lata,Newsweek Polska.

    mnie Twoje stopki nie przeszkadzaja - wal smialo , bedzie fajnie jesli
    rowniez cos dowcipnego.

  • 25. Data: 2009-04-15 17:56:05
    Od: j...@g...pl

    On 15 Kwi, 17:28, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > "A niektóre dzieci, jak się obrażą, to pokazują innym język. Ja też
    > pokazuję, ale ja wtedy mam rację". - Kasia, 4 lata,Newsweek Polska.

    Sygnaturki to odpowiednik "wiejskiego" tuningu samochodów.

    Rekordy kiczowatości biją sygnaturki na kkm, normalnie jak
    pakistańskie ciężarówki.

  • 26. Data: 2009-04-15 18:48:30
    Od: "Hektor" <h...@w...pl>

> [...]

    > wstawiłem, świetnie, moim zdaniem, komentuje spory odsetek dyskusji na tej

    To fajnie, że jesteś takim "sygnaturkowo" wrażliwym gościem, ale sygnaturkę
    dłuższą niż dwie linijki lepiej sobie napisać na żółtej karteczce i powiesić
    na monitorze. Nie trzeba wtedy wysyłać postów na serwer newsowy, aby
    pokontemplować jej głęboką treść i ważną funkcję społeczną.

    Zbigniew Kordan

  • 27. Data: 2009-04-15 19:02:36
    Od: q...@g...com

    On 15 Kwi, 19:56, j...@g...pl wrote:
    --

    > Sygnaturki to odpowiednik "wiejskiego" tuningu samochodów.

    ...i tu sie musze zgodzic z Toba Jacek

    > Rekordy kiczowatości biją sygnaturki na kkm, normalnie jak
    > pakistańskie ciężarówki.

    Pozdrawiam StaM.

  • 28. Data: 2009-04-15 19:08:12
    Temat: Re: [OT] sig
    Od: a402 <z...@o...pl>

    ajt pisze:

    Lepiej> Gorzej? A po co Ci to wogóle potrzebne? Myslisz, że ktoś to
    przeczytał?

  • 29. Data: 2009-04-16 06:28:14
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: '"Paweł W."'
    Wpis z dnia 15-04-2009:

    > Jest bardzo zabawny i bardzo mądry.

    Ale tylko przez pierwszych kilka książek - potem jest przewidywalny jak to,
    że zima zaskoczy drogowców, a pan prezydent obrazi się w bieżącym tygodniu
    chociaż raz.

    --
    TomaSz.

  • 30. Data: 2009-04-16 06:36:25
    Od: q...@g...com

    > Pozdrawiam,
    > Paweł W.
    >
    > --
    > Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    > szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów
    > w każdym kącie i nikt nie chce mówić otwarcie, bo kto by chciał narzekać
    > na zło popełniane w imię pokoju i szczęśliwości? Wszystkie ulice są
    > czyste, a topory ostre.
    > Wyprawa Czarownic - Terry Pratchett
    ...to sie nazywa terror poprawnosci politycznej, i usprawiedliwianie
    dziadostwa.
    StaM