  • 1. Data: 2009-04-15 09:51:20
    Temat: dwa paski na jednym uchwycie
    Od: "Marcel" <n...@c...pl>

    Witam.
    Czy przerabiał ktoś taki temat?
    Kupiłem pasek nadgarstkowy i powiem że jest świetny.
    Nie mam za bardzo ochoty rozstawać się ze zwykłym paskiem na szyję.
    Próbował ktoś jakoś do jednego uchwytu założyć obydwa paski? (u mnie akurat
    Canon EOS, ale to bez znaczenia)

  • 2. Data: 2009-04-15 11:12:15
    Temat: Re: dwa paski na jednym uchwycie
    Od: q...@g...com

    On 15 Kwi, 11:51, "Marcel" <n...@c...pl> wrote:

    > Próbował ktoś jakoś do jednego uchwytu założyć obydwa paski? (u mnie akurat
    > Canon EOS, ale to bez znaczenia)
    Wystarczy do uchwatow w korpusie zalozyc po dwa mocne, metalowe
    koleczka, i do nich
    podpiac paski.
    Pozdrawiam StaM

  • 3. Data: 2009-04-15 17:39:29
    Od: Jan Bierówka <b...@b...com.pl>

    Tak w Canon Eos mam dwa paski. Bardzo praktyczne,
    Janek