  • 11. Data: 2009-04-15 12:38:27
    Temat: [OT] sig (was: Kompresja czy rozdzielczosc)
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd "Paweł W." napisał(a):

    > Mi zawija po 72 znakach i jest dobrze. Tak mam ustawione formatowanie
    > tekstu.

    No to policz:
    72 znak -v
    w każdym kącie i nikt nie chce mówić otwarcie, bo kto by chciał narzekać

    Zdaje się, że Thunderbird wysłane pokazuje bez zawijania...

    > Żałujecie mi takiej mądrej sygnaturki??? :/
    > Nie da się jej skrócić, bo sens straci.

    A tak:

    "Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów
    w każdym kącie i nikt nie chce mówić otwarcie, bo kto by chciał narzekać
    na zło popełniane w imię pokoju i szczęśliwości? Wszystkie ulice są
    czyste, a topory ostre." /Wyprawa Czarownic - Terry Pratchett/

    Tyle że bez e-maila. I nadal 5 wierszy.

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 12. Data: 2009-04-15 12:42:18
    Temat: Re: Kompresja czy rozdzielczosc
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> wrote:
    [...]
    > To ja na to już nie poradzę. Oglądaj w szerszym oknie ;)

    Pod koniec zeszłego wieku netykieta nakazywała łamać wiersze na
    ciągi krótsze niż 80 znaków (dla zapasu na wcięcia). U mnie Twoja
    sygnaturka też ma osiem wierszy i wygląda kobylasto.

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 13. Data: 2009-04-15 12:44:52
    Od: bans <g...@o...pl>

    Mariusz [mr.] pisze:

    > Pod koniec zeszłego wieku netykieta nakazywała łamać wiersze na ciągi
    > krótsze niż 80 znaków (dla zapasu na wcięcia). U mnie Twoja sygnaturka
    > też ma osiem wierszy i wygląda kobylasto.

    A poza tym cytowanie Pratchetta to obciach, tym się nie zaszpanuje, że
    się czyta ;)

    --
    bans

  • 14. Data: 2009-04-15 12:55:48
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'bans'
    Wpis z dnia 15-04-2009:

    > A poza tym cytowanie Pratchetta to obciach, tym się nie zaszpanuje, że
    > się czyta ;)

    Póki co, to on tylko zacytował, a czytamy my :)

    --
    TomaSz.

  • 15. Data: 2009-04-15 13:07:32
    Temat: Re: [OT] sig
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Lepiej???

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 16. Data: 2009-04-15 13:09:50
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    bans pisze:

    > A poza tym cytowanie Pratchetta to obciach, tym się nie zaszpanuje, że
    > się czyta ;)

    Ja czytam :P
    Jest bardzo zabawny i bardzo mądry. Trzeba tylko czytać ze zrozumieniem.
    A ten cytat sam wybrałem z "Wyprawy Czarownic", a nie ściągnąłem z
    jakiejś strony z cytatami.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 17. Data: 2009-04-15 13:20:34
    Od: "gautama" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł W." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jest bardzo zabawny i bardzo mądry. [...]

    no więc na ten temat zdania są podzielone ;-)
    g.

  • 18. Data: 2009-04-15 13:23:15
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> wrote:

    [...]
> [...]

    [...]
> [...]
    > narzekać na zło popełniane w imię pokoju i szczęśliwości? Wszystkie ulice
    > są czyste, a topory ostre." /Wyprawa Czarownic - Terry Pratchett/

    No, wygląda lepiej! Dzięki.

    Nie uważam Pratchetta za obciach (jakiś czas temu cytowałem tu nawet
    na grupie "Dzieci z Bullerbyn", oczywiście w sensie fotograficznym :))
    ale już argumentu o niemożności skrócenia nie przyjmuję, bo sama
    definicja dobrej literatury mówi, że to taka, której nie da się streścić
    nie tracąc zarazem czegoś ważnego. To co, tylko kiepską cytować? ;-)

    [mr.]

  • 19. Data: 2009-04-15 13:28:33
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Paweł W. pisze:

    > Lepiej???

    U mnie gorzej - poprzedmio trzy linie plus czwarta na tytuł i autora, a
    teraz wszystko w pięciu jakoś tak dziwnie stłoczone :)
    Andrzej
    www.album.radom.pl

  • 20. Data: 2009-04-15 13:34:09
    Od: bans <g...@o...pl>

    Paweł W. pisze:

    > Jest bardzo zabawny i bardzo mądry.

    Taaa, po 3 tomie już człowieka mdli od tych jego tymi jego "mądrości" i
    poczucia humoru jak u amerykańskiego komika, który za pieniądze opowiada
    dowcipy do kotleta.

    Przeczytałem prawie wszystko co wydał, ale potraktowałem to jako lekturę
    odmóżdżającą. Czasem czuję potrzebę odmóżdżenia ;)

    --
    bans