  • 1. Data: 2009-04-15 07:45:25
    Temat: Sigma Pro-Centrum w Szczecinie
    Od: "Krzysztof K." <f...@p...onet.pl>

    Witam!
    Do wszystkich ze Szczecina i okolic. Na Krzywoustego (na przeciw Heliosa)
    otwierają Sigma Pro-Centrum. Nie wiem czy już czynne czy nie, ale widziałem
    że witryna jest już gotowa.

    Pozdrawiam!
    Krzysiek K.

  • 2. Data: 2009-04-15 08:40:05
    Temat: Re: Sigma Pro-Centrum w Szczecinie
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

    > Witam!
    > Do wszystkich ze Szczecina i okolic. Na Krzywoustego (na przeciw Heliosa)
    > otwierają Sigma Pro-Centrum. Nie wiem czy już czynne czy nie, ale
    > widziałem że witryna jest już gotowa.

    jakies promocje na otwarcie?
    rak

  • 3. Data: 2009-04-15 09:37:05
    Od: "Krzysztof K." <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rakan" <n...@p...fm> napisał w wiadomości

    > jakies promocje na otwarcie?
    > rak

    Dzwoniłem do działu handlowego Sigmy i powiedzieli że tam dopiero zaczynają
    się prace wewnątrz lokalu i że w ciągu miesiąca powinni skończyć i otworzyć
    punkt.

    Krzysiek K.

  • 4. Data: 2009-04-15 10:22:46
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > Dzwoniłem do działu handlowego Sigmy i powiedzieli że tam dopiero
    > zaczynają się prace wewnątrz lokalu i że w ciągu miesiąca powinni skończyć
    > i otworzyć punkt.

    WKONCU ! :) cos sie bedzie sensownego w tym miescie ;] miasto duze ,a
    smierdzi zapiziala ,zacofana wsia :).

    CeZ__134

  • 5. Data: 2009-04-15 19:35:21
    Od: q...@g...com

    On 15 Kwi, 12:22, "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> wrote:

    > WKONCU ! :) cos sie bedzie sensownego w tym miescie ;] miasto duze ,a
    > smierdzi zapiziala ,zacofana  wsia :).
    >
    > CeZ__134

    Tak samo jak Katowice. Ani jednego sklepu foto z prawdziwego zdarzenia.

  • 6. Data: 2009-04-16 18:47:34
    Od: a402 <z...@o...pl>

    q...@g...com pisze:

    > Tak samo jak Katowice. Ani jednego sklepu foto z prawdziwego zdarzenia.

    Jest coś w Chorzowie i Gliwicach.

  • 7. Data: 2009-04-27 07:58:49
    Od: j...@g...com

    On 16 Kwi, 20:47, a402 <z...@o...pl> wrote:

    > Jest coś w Chorzowie i Gliwicach.

    No i moi drodzy udało się http://fotopolis.pl/index.php?n=8846#Scene_1
    jest informacja na fotopolis, jest otwarte można śmiało zobaczyć co
    się tam dzieje :)

  • 8. Data: 2009-04-27 14:33:54
    Od: "Krzysztof K." <f...@p...onet.pl>

    >No i moi drodzy udało się http://fotopolis.pl/index.php?n=8846#Scene_1
    >jest informacja na fotopolis, jest otwarte można śmiało zobaczyć co
    >się tam dzieje :)

    A na stronie WWW Sigmy i Sigmy Pro-Centrum ani słowa o otwarciu nowego
    oddziału...

    Krzysiek K.

  • 9. Data: 2009-04-27 15:36:22
    Od: "Gil" <g...@N...gazeta.pl>

    Krzysztof K. <f...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A na stronie WWW Sigmy i Sigmy Pro-Centrum ani słowa o otwarciu nowego
    > oddziału...
    >
    > Krzysiek K.

    2 sprzedawców i kierownik. Pensje, zusy i czynsz. Zamkną interes po 6
    miesiącach. Chyba, że jeszcze tanie szmaty będą sprzedawali albo ajpody od larka.

  • 10. Data: 2009-04-27 15:46:43
    Od: j...@g...com

    > 2 sprzedawców i kierownik. Pensje, zusy i czynsz. Zamkną interes po 6
    > miesiącach. Chyba, że jeszcze tanie szmaty będą sprzedawali albo ajpody od larka.

    Po 6 miesiącach?? widze tarot był postawiony i na tej podstawie mogły
    być takie wnioski.

    ... a po kolejnych 6 miesiącach pozamykają pozostałe 8 salonów... tak
    będzie