  • 1. Data: 2011-10-12 16:07:39
    Temat: Kompleksy kotletow (naraze sie)
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    http://fotoblogia.pl/2011/10/12/pierwszy-w-polsce-po
    zew-o-plagiat-zdjecia-slubnego
    Mam tylko nadzieję, że sąd pozew odrzuci. Patentowanie póz to ostatni
    etap zidiocenia środowiska kotleciarzy (po długofalowej akcji dążenia do
    skrajnego już kiczu).

    --
    pozdrawia Adam
    /raczej jestem optymistą, może nie aż takim jakim był Żeromski.../

  • 2. Data: 2011-10-12 16:16:08
    Temat: Re: Kompleksy kotletow (naraze sie)
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-10-12 16:07:39 +0000, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

> [...]
    >
    > tylko nadzieję, że sąd pozew odrzuci. Patentowanie póz to ostatni etap
    > zidiocenia środowiska kotleciarzy (po długofalowej akcji dążenia do

    Nie bardzo rozumiem, czemu masz nadzieję, że sąd pozew odrzuci?
    Nic do rzeczy nie ma, czy to kicz czy arcydzieło.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-10-12 16:21:27
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/10/2011 17:07, Janko Muzykant wrote:
> [...]
    >
    > Mam tylko nadzieję, że sąd pozew odrzuci. Patentowanie póz to ostatni
    > etap zidiocenia środowiska kotleciarzy (po długofalowej akcji dążenia do

    Zdaje się, że nie odróżniasz pozy od przedmiotów i ich ułożenia
    stanowiących kluczowy element zdjęcia.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 4. Data: 2011-10-12 17:05:13
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-10-12 18:16, JA pisze:
    > Nie bardzo rozumiem, czemu masz nadzieję, że sąd pozew odrzuci?

    Bo wtedy zacznie się masowe zarzynanie o pozy. Mogę znaleźć tysiące
    podobnych układów siedzących w wielu portfoliach jednocześnie.

    Chyba ktoś zapomniał, że zdrowa sytuacja jest wtedy, gdy konkuruje się
    jakością. A może nie zapomniał tylko zdaje sobie sprawę, że jakość nie
    ma znaczenia?

    --
    pozdrawia Adam
    /najpiękniejsze sny są własne/

  • 5. Data: 2011-10-12 17:06:15
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-10-12 18:21, kamil pisze:
    > Zdaje się, że nie odróżniasz pozy od przedmiotów i ich ułożenia
    > stanowiących kluczowy element zdjęcia.

    A za rok każdy fotograf będzie miał swojego adwokata. Tak będzie lepiej?

    --
    pozdrawia Adam
    /jest kryzys wartości. Patrzę w portfel, a tam wartości brak/

  • 6. Data: 2011-10-12 17:17:16
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-12 18:07, Janko Muzykant pisze:
> [...]
    >
    > Mam tylko nadzieję, że sąd pozew odrzuci. Patentowanie póz to ostatni
    > etap zidiocenia środowiska kotleciarzy (po długofalowej akcji dążenia do

    W przypadku prezentowanego zdjęcia - mam wątpliwości, ewidentnie autor
    pierwotnego zdjęcia miał swój autorski projekt wykonania portretu. Z
    drugiej strony, modne niedawno fotografowanie się na tle ruin mogłoby
    także zostać potraktowane jako plagiat. Chociaż muszę powiedzieć, że
    ciężko określić granice, gdzie jest plagiat, a gdzie po prostu
    podobieństwo wynikające z tematyki.

    A tak przy okazji - wiecie czego mi najbardziej brakuje? Normalnego
    portretu młodej pary. Takiego zwykłego, pamiątkowego, bez udziwniania. I
    zdjęcia grupowego z uroczystości, gdzie będą wszyscy zebrani, a nie
    jakieś dziwne pomysły na sesje.
    A czemu nie Pan Młody trzymający oburącz za szyję Pannę Młodą i topiący
    ją w wannie? ;) Jakby ktoś to zrobił, to przypominam, że to mój autorski
    pomysł i jestem gotów pozwać o plagiat! ;)

    WAIDODAYO!

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/
    http://www.glosujinaczej.pl/

  • 7. Data: 2011-10-12 18:03:08
    Od: Catholic <s...@i...pl>

> [...]
    >
    > Mam tylko nadzieję, że sąd pozew odrzuci. Patentowanie póz to ostatni
    > etap zidiocenia środowiska kotleciarzy (po długofalowej akcji dążenia do

    Przy ilości zdjęć jakie robi się na świecie w ciągu każdej minuty, siłą
    rzeczy każde jest jakimś plagiatem.Fotograf pozywający powinien zabiegać
    o patent dla tej idiotycznej pozy i paru innych np: para młodych na
    drabinie, w parku, na koniu, na ośle, w wodzie, w łóżku. Szczególnym
    patentem powinna być chroniona poza na stojąco jako najczęściej
    stosowana, oraz para całująca sie lub patrząca w dal. Kretynizm.
    Niedawno jakaś agencja chyba, wykonała fotkę stylizowaną na Ostatnią
    Wieczerzę, gdzie w roli Chrystusa wystąpiłą kobieta - wszyscy mają
    wyraźnie zerżnięte pozy, rekwizyty w postaci stołu i skromnego żarcia
    też są obecne. Chyba powinni się zacząć bać. Janko ma 100% racji
    wskazując na zidiocenie środowiska kotleciarzy. Widmo konkurencji i
    powszechności aparatów w komórkach (umiejetności raczej zbędne)
    zakłócają normalne funkcjonowanie i logiczne rozumowanie, zmuszając do
    nerwowych i debilnych ruchów typu pozew z powodu kiczu ze sznurkiem i
    kołdrą.
    Pozdr.

  • 8. Data: 2011-10-12 19:02:15
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-10-12 18:07, Janko Muzykant pisze:
    > http://fotoblogia.pl/2011/10/12/pierwszy-w-polsce-po
    zew-o-plagiat-zdjecia-slubnego

    Doczytałem do drugiego akapitu i przestałem,
    bo tam jest kłamstwo (profesjonalista) dalej nie czytałem.

    JD

  • 9. Data: 2011-10-12 19:26:21
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 12, 12:07 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Mam tylko nadzieję, że sąd pozew odrzuci. Patentowanie póz to ostatni
    > etap zidiocenia środowiska kotleciarzy (po długofalowej akcji dążenia do

    O curwa! - ale kyrk!

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 10. Data: 2011-10-12 21:07:34
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-10-12 17:05:13 +0000, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Bo wtedy zacznie się masowe zarzynanie o pozy. Mogę znaleźć tysiące
    > podobnych układów siedzących w wielu portfoliach jednocześnie.

    Masz słuszność, choć w tym konkretnym przypadku, jest ewidentny
    plagiat. To nie sesja w parku zamku Książ (byłem tam miesiąc temu,
    chyba ze cztery prary miały tam ścieżkę zdrowia). Na tym zdjęciu nie ma
    nic poza tym konkretnym układem. Trochę tak jak "Wymarsz Strzelców" czy
    inaczej "Straż Nocna" - nie przymierzając oczywiście.

    > Chyba ktoś zapomniał, że zdrowa sytuacja jest wtedy, gdy konkuruje się
    > jakością. A może nie zapomniał tylko zdaje sobie sprawę, że jakość nie
    > ma znaczenia?

    No cóż takie czasy. Skoro wielcy mogę patentować fragmenty kodu
    oprogramowania, to dlaczego maluczki nie można się sądzić za zerżnięcie
    pozy? Ale mi wyszło.