  • 1. Data: 2011-10-11 09:11:09
    Temat: Sony DSC-HX100V
    Od: Tomasz <t...@o...pl>

    Kilka dni temu kupilem Sony DSC-HX100V przede wszystkim jako kamere
    filmowa HD z duzym zoomem, w drugiej kolejnosci do robienia zdjec (mam
    jeszcze Sony A300).
    Wszystko dziala jak trzeba oprocz jednego drobiazgu z ktorym nie wiem co
    poczac.
    Dolaczona pokrywka na obiektyw naklada sie nie na obiektyw tylko na
    obudowe aparatu. Jesli przez przypadek nacisniesz przyciski "on/off" ,
    co jest bardzo latwe przy wyjmowaniu aparatu z torby, obiektyw wysuwa
    sie z trzaskiem wylamujac pokrywke. Juz sie boje nakladac tej pokrywki.
    Czy ktos z Was posiada takie cudo i jak sobie radzicie z ochrona obiektywu?

    --
    Tomasz