    From: marek augustynski <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Kompleksy kotletow (naraze sie)
    Date: Tue, 18 Oct 2011 07:28:18 -0700 (PDT)
    <j7jv6e$jua$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@k...googlegroups.com>
    <j7k13t$lvu$1@node2.news.atman.pl>

    > Ale je li nie b dzie sankcji za brak etyki, to tych cwaniak w
    > nieetycznych b dzie coraz wi cej. Ile jest przypadk w podkradania zdj
    > z czyjego portfolio lubnego i prezentowania jako swojego? Albo
    > propozycje dla fotograf w, eby odsprzedali im troch zdj do
    > portfolio. Niestety etyka zawsze przegrywa z biznesem, bo cwaniak w
    > nigdy nie brakuje. Je li s d nie uzna tego za plagiat to znajd si
    > nast pni, kt rzy b d coraz bezczelniej zrzyna . I gdzie b dzie granica?

    Ja jestem wyznawca wolnego rynku. Jesli ktos jest na tyle cienki, ze
    musi bronic sie przed konkurencja poprzez stosowanie wobec niej
    sankcji to niech go diabli. Niech zmieni profesje albo wymysli cos
    czego nie da sie splagiatowac.
    Wyczuwam w tobie podejsie prawicowe.. tak dygresja. Stwierdzasz co
    jest zle i stosujesz kare. Ja jestem lewicowy z natury. Uwazam, ze
    nalezy rozwazyc za i przeciw. Jesli wyczuwam eskalacje okreslonego
    problemu po zastosowaniu sankcji, to wycofuje sie z nich. Daje
    przyzwolenie wszystkim cwaniakom i plagiaciarzom, poniewaz dochodze do
    wniosku, ze ukrucenie ich spowoduje przewartosciowanie, ktore
    doprowadzi do cichego przyzwolenia na zrywanie wszelkich zasad. Jedyna
    zasada jaka pozostanie bedzie kara lub jej brakiem. Dobro i zlo. Taki
    swiat mnie przeraza i mowie mu stanowcze nie.

    > Kopiowanie twarzy do cudzego zdjecia w photoshopie?

    To juz funkcjonuje

    marek