  • 81. Data: 2012-06-15 09:23:34
    Temat: Re: Kompakt idealny? Duza matryca w malym body
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Myślę, że wśród nich powszechne są kawały o ''milionie ludzi, co się nie
    > mogą mylić, bo lecą do np. wódki'' - z punktu widzenia muchy równie
    > wartościowej, co z naszego - gówno :)

    Tyż prawda :-)

    Sami sięunicestwimy, a muchy były gdy nas nie było i będą gdy nas nie
    będzie...

    ...a po nas zostaną miriady bitów zdjęć których nikt nigdy nie widział i
    kilka odbitek na które przyszłe muchy będą srać.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 82. Data: 2012-06-15 09:29:12
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-06-15 09:23, Ergie pisze:
    > Sami sięunicestwimy, a muchy były gdy nas nie było i będą gdy nas nie
    > będzie...

    Unicestwimy - zbyt romantyczne. Żyjemy te niecałą stówę i marnie
    kończymy - sama proza. Rzecz w tym, by ukraść dla siebie tyle czasu, ile
    się ta. Tylko jak wielu z nas o czasie tak myśli?

    > ...a po nas zostaną miriady bitów zdjęć których nikt nigdy nie widział i
    > kilka odbitek na które przyszłe muchy będą srać.

    Myślenie o tym, co będzie z naszymi rzeczami, jak nas już nie będzie, to
    bardzo popularna rozrywka :)

    --
    pozdrawia Adam
    /zostałbym ateistą, ale boję się iść do piekła.../

  • 83. Data: 2012-06-15 12:41:16
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Unicestwimy - zbyt romantyczne. Żyjemy te niecałą stówę i marnie
    > kończymy - sama proza. Rzecz w tym, by ukraść dla siebie tyle czasu, ile
    > się ta. Tylko jak wielu z nas o czasie tak myśli?

    Powiem nie skromnie JA! Ale oczywiście z założeniem, że chodzi Ci nie o czas
    sam w sobie tylko sposób jego przeżycia. Bo upraszczając jeden tydzień
    chodzenia po górach IMO wart jest więcej niż miesiąc spędzony w biurze.

    Po zastanowieniu muszę dopisać jeszcze jedno założenie - jestem w stanie
    zamienić część mojego czas a czas osób które kocham. Czyli znowu
    upraszczając jestem gotów siedzieć miesiąc w biurze aby ktoś inny mógł
    spędzić tydzień w górach. I bynajmniej nie chodzi mi o pieniądze - bo te
    można zarabiać w taki sposób by czas na to poświęcony nie był tak do końca
    stracony.

    > Myślenie o tym, co będzie z naszymi rzeczami, jak nas już nie będzie, to
    > bardzo popularna rozrywka :)

    Ale ja myślę czysto filozoficzne i się tym zupełnie nie przejmuję - ot taka
    prognoza która mnie bawi. Tak samo jak bawią mnie ludzie którzy trzymają po
    kilkanaście tysięcy zdjęć i ich nigdy nie oglądają. Tak jak nie rozumiem
    pytań typu gdzie chciałbym być pochowany itd.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 84. Data: 2012-06-15 13:22:12
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-06-14 19:18:32 +0200, Paweł Pawłowicz

    > Psze bałdzo:
    >
    > http://www.flickr.com/photos/36151504@N08/7372247054
    /in/photostream

    > i poprzednie. EXIFy w opisie. Różnica widoczna nawet przy 6 MPix.

    No i znów zupełnie nic nie udowodniłeś. Zdjęcie listków podatnych na
    byle podmuch wiatru (co szczególnie będzie widać przy dłuższym czasie)
    nie pokazuje zupełnie nic. A to z f22 aby na statywie było robione
    (zresztą - aby to miało jakikolwiek sens oba powinny być)? Oba miały w
    tym samym miejscu ustawioną płaszczyznę ostrości? Skąd wynika różnica
    skali obu zdjęć (kadr z f22 jest kapkę bliższy) - niechlujstwo przy
    przycinaniu, czy było robione z mniejszej odległości? Jak zdjęcia były
    skalowane, jak ostrzone w PP?
    Testować to cza umić.

    Na deser po drobnym ostrzeniu:
    http://img825.imageshack.us/img825/6043/szarp.jpg

    > I proszę nie pisz o netykiecie, używasz słów, których znaczenia nie rozumiesz.

    I pisze to facet olewający zwyczaj podpisywania wiadomości. Weź mnie
    nie rozśmieszaj.

    de Fresz

  • 85. Data: 2012-06-15 17:31:17
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Janko Muzykant napisał:

    > Po latach wiem już jedno: chciałbym mieć sprzęt z ''nieskończoną'' go,
    > gdyż właściwie takie zdjęcia głównie robię. Niestety, to niewykonalne,
    > bo tele też lubię. Pogląd może mniejszościowy, ale separacja planów jest

    Jaki mniejszościowy? 90% kupujących kompakty i robiący zdjęcia komórkami
    tak potrzebuje. Kompakty + komórki to 90-95% rynku fotografii w całości.

    Co najmniej 80% fotografujących tego właśnie oczekuje od sprzętu.

    m.

  • 86. Data: 2012-06-15 19:10:07
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2012-06-15 13:22, de Fresz pisze:
    > On 2012-06-14 19:18:32 +0200, Paweł Pawłowicz

    /in/photostream

    > No i znów zupełnie nic nie udowodniłeś.

    Nawet przez chwilkę nie wątpiłem,że tak właśnie napiszesz.
    "Niestety fanatyzm czasem dodaje skrzydeł i odrywa zupełnie od praktyki."

    > Zdjęcie listków podatnych na
    > byle podmuch wiatru (co szczególnie będzie widać przy dłuższym czasie)
    > nie pokazuje zupełnie nic.

    Są tam nie tylko listki, także linki i stelaż suszarki. Ale tego
    oczywiście nie zauważyłeś.
    Chcesz udowodnić coś przeciwnego, pokaż swoje zdjęcia. Piłka po Twojej
    stronie.

    > A to z f22 aby na statywie było robione
    > (zresztą - aby to miało jakikolwiek sens oba powinny być)? Oba miały w
    > tym samym miejscu ustawioną płaszczyznę ostrości?

    A i owszem. Dwukrotnie.

    > Skąd wynika różnica
    > skali obu zdjęć (kadr z f22 jest kapkę bliższy) - niechlujstwo przy
    > przycinaniu,

    Możesz to tak nazwać, jeśli sprawi Ci to przyjemność.

    > czy było robione z mniejszej odległości? Jak zdjęcia były
    > skalowane, jak ostrzone w PP?

    W ogóle nie były skalowane, tylko przycinane. Ostrzenie na zero.

    > Testować to cza umić.

    Zabawny z Ciebie facet :-)

    > Na deser po drobnym ostrzeniu:
    > http://img825.imageshack.us/img825/6043/szarp.jpg

    Nie przypominam sobie, abym dawał Ci zgodę na obróbkę i publikowanie
    mojego zdjęcia.

    > I pisze to facet olewający zwyczaj podpisywania wiadomości. Weź mnie nie
    > rozśmieszaj.

    "Jak ktoś Kalemu ukraść krowy, to to jest zły uczynek. Jak Kali komuś
    ukraść krowy..."

    Wiesz, nie sprawia mi przyjemności bezsensowna dyskusja z
    zacietrzewionym anonimkiem, który z definicji zawsze ma rację. Baw się
    dobrze.

    PP

  • 87. Data: 2012-06-15 22:36:35
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-06-15 17:31, Mikolaj Machowski pisze:
    > Jaki mniejszościowy? 90% kupujących kompakty i robiący zdjęcia komórkami
    > tak potrzebuje.

    Potrzebuje, ale nie che, jak tylko się dowie, o co chodzi z tą całą go :)

    --
    pozdrawia Adam
    /chciałbym kiedyś dostać jakąś łapówkę.../

  • 88. Data: 2012-06-18 10:32:45
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 15 Jun 2012 12:41:16 +0200, Ergie napisał(a):

    > Bo upraszczając jeden tydzień
    > chodzenia po górach IMO wart jest więcej niż miesiąc spędzony w biurze.

    Nieprawda.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 89. Data: 2012-06-18 23:26:05
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-06-18 10:32, Henry(k) pisze:

    > Nieprawda.

    Najlepiej mało pracować, dużo odpoczywać. Polecam :)

    --
    pozdrawia Adam
    /kiedy miejskie toalety wejdą na grupona? Kupka w cenie siusiu.../

  • 90. Data: 2012-06-19 13:07:39
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 18 Jun 2012 23:26:05 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Najlepiej mało pracować, dużo odpoczywać. Polecam :)

    Bardzo dobra rada - popracować w weekend, a potem w poniedziałek do biura
    odpocząć. Choć ja sądzę że jednak można by popracować trochę dłużej ;-)
    Poza tym ja odpoczywam bardzo dużo - śpię od 23:00 do 6:30 :-)

    Pozdrawiam,
    Henry