  • 1. Data: 2012-06-01 23:32:35
    Temat: Jak to poprawic?
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    Mecze sie nad takowym zdjeciem: http://www.4g63.eu/4var/sealkiss.jpg
    Czy da sie z ta kropla wody cos zrobic?

    Mam AL 3, ale malo wprawy w poslugiwaniu sie nim. 'Pedzelkowanie' i
    sciemnianie daje mi mizerne efekty...

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2012-06-02 10:41:28
    Temat: Re: Jak to poprawic?
    Od: Jakub Roguski <a...@s...maila.pl>

    W dniu 2012-06-01 23:32, Hants pisze:
> [...]
    > Czy da sie z ta kropla wody cos zrobic?
    >
    > Mam AL 3, ale malo wprawy w poslugiwaniu sie nim. 'Pedzelkowanie' i

    Tak na szybko: 3 minuty w Nikon Capture NX2 (punktowa korekta przy
    pomocy dwóch punktów korekcji koloru) + 30s w PS (ogólna korekta
    poziomów + wyostrzenie):

    http://www.roguski.eu/tmp/sealkiss2.jpg

    A na pewno da się lepiej niż w mojej błyskawicznej próbie (choćby
    zrównoważenie barw głowy foki i zmniejszenie ziarna w miejscu poprawki -
    ja tego nawet nie dotknąłem).

    Jakub
    http://www.roguski.eu

  • 3. Data: 2012-06-02 11:08:31
    Od: " Gil" <g...@W...gazeta.pl>

    Hants <hants@CUT_ITvp.pl> napisał(a):

> [...]
    > Czy da sie z ta kropla wody cos zrobic?
    >
    > Mam AL 3, ale malo wprawy w poslugiwaniu sie nim. 'Pedzelkowanie' i

    Może nic nie trzeba poprawiać? Zamglenie tu pasuje, nawet kropla wody na
    obiektywie nie przeszkadza. Wygląda jakby buchną parą z nozdrzy.
    Mnie oryginał lepiej się podoba od poprawki.

  • 4. Data: 2012-06-02 13:34:43
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Jakub Roguski" <a...@s...maila.pl> wrote in message

    > Tak na szybko: 3 minuty w Nikon Capture NX2 (punktowa korekta przy pomocy
    > dwóch punktów korekcji koloru) + 30s w PS (ogólna korekta poziomów +
    > wyostrzenie):

    Wielkie Ci, Mistrzu dzieki! O to chodzilo!

    Czy moglbys troche rozwinac te "punktowa korekcje przy pomocy dwoch punktow
    korekcji koloru"?

  • 5. Data: 2012-06-02 22:31:49
    Od: quent <x...@x...com>

    http://elipsa.info/_test/foka.jpg

    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2012-06-03 10:39:44
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:4fca7825$1@news.home.net.pl...

    > http://elipsa.info/_test/foka.jpg

    Slicznie dziekuje!

  • 7. Data: 2012-06-03 10:54:57
    Od: w...@g...com

    > http://elipsa.info/_test/foka.jpg

    Ta wersja jest wyraźnie lepsza

  • 8. Data: 2012-06-03 19:37:42
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-03 10:39, Hants pisze:
    > Slicznie dziekuje!

    Swoją drogą gdybym miał takie spotkanie z tym.... słoniem morskim.... to
    chyba bym w gacie narobił ;-D

    www.elipsa.info

  • 9. Data: 2012-06-04 09:21:16
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 3 Jun 2012 01:54:57 -0700 (PDT), w...@g...com
    napisał(a):

    > Ta wersja jest wyraźnie lepsza

    Moim zdaniem oryginał jest lepszy. Dużo bardziej 'klimatyczny'. Niestety
    nie ma już zdjęcia Jakuba żeby porównać.
    Swoją drogą świetna fota, No i zazdroszczę spotkania

    --
    marcin

  • 10. Data: 2012-06-05 01:52:26
    Od: marek augustynski <m...@g...com>