  • Data: 2010-06-23 13:15:41
    Temat: Re: Komórka jako modem?
    Od: ALEX <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23-06-10 14:51, Waldek Godel pisze:

    > wcześniej się parę razy zdarzyło

    Tak z ciekawości: czego, oprócz HTC, używałeś/używasz?

    > Nie wiem, na szczęście nie muszę używać do tego celu

    I tu jest pies pogrzebany, Zosia pytała o e51. Tak więc Twoje
    rozwiązanie jest fajne, ale zupełnie nieprzydatne. Rozwiązanie z
    BlueSoleil ma tę zaletę że raz konfiguruje się potem podczepia dowolny
    fon z BT i modemem, bez jakiejkolwiek grzebaniny w czymkolwiek. Poza tym
    zapominasz o jednym, Twoja wiedza o fonach jest dużo powyżej
    przeciętnej, ale usilnie popierasz HTC z WM. A nie każdy chce tego używać.

    > Oprogramowanie telefonu a nie BT

    Jak ognia unikam brandowanych fonów.

    > Nie zauważyłem - jeżeli chodzi o PC Suite. Odkąd przejęli Pumę i ich
    > Intellisync działa bardzo dobrze. Oczywiście podkreślam, że chodzi o PC
    > Suite a nie popaprane OVI suite.

    > nie mam zielonego pojęcia, moje telefony są wyposażone w stosowne
    > oprogramowanie, więc nie mam żadnej motywacji do szukania zastępników.

    Też mam MSOffice Mobile, ale dlaczego nie wgrać alternatywnego Office,
    jak jest ofkors :-)

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm