  • Data: 2010-06-23 15:16:08
    Temat: Re: Komórka jako modem?
    Od: "Zosia" <Z...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > możliwość lub brak wyświetlenia stron nie wynika z jakości modemu/telefonu,

    Też tak myślę i dlatego, przynajmniej na razie, na etapie prób, chcę przekładać
    karty SIM. A swoją drogą to nowego modemu USB poniżej 100 zł nie widziałam.
    Możesz podać konkretny adres? I czy potem się nie okaże, że kupiłam modem
    do d.... i dlatego nic mi nie wychodzi?

    > tylko z dostępności odpowiednich usług na karcie i prawidłowej/dupiatej
    > konfiguracji komputera

    Czy z tego ma wynikać, że karta "Orange Free na kartę" nie ma niezbędnych usług
    (czyli nikt nie korzysta z takiej karty, bo się nie da???).?
    A konfigurację komputera można dopasować (jeśli rzeczywiście w tym jest problem),
    trzeba tylko wiedzieć jak. I o takie rady właśnie prosiłam w moim newsie z
    godz.16.42.
    Mam nadzieję, że ktoś przeczyta uważnie tamten news i udzieli mi fachowych rad.
    Gdzieś ktoś wspominał o Operze. Mam ją na komórce. Ale czy pod XP lub Vistę
    też warto ją z omawianych tu powodów zainstalować?

    Pozdrawiam
    Zośka