  • Data: 2010-06-24 10:36:28
    Temat: Re: Komórka jako modem?
    Od: "Zosia" <Z...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem czy padło w tym watku, abonamet i na karte w Orangu ma inne parametry
    techniczne 'internetu' (apn itd) trzeba w to wejsc
    > dokladniej.
    > Dla mnie potencjalne zrodlo problemow. Moga sobie modyfikowac konfiguracje itd.
    Też zaczynam dochodzić do takiego wniosku. Ale nie wiem jak to ustawić
    prawidłowo. Gdzie można znaleźć prawidłowe ustawienia?

    > Milion argumentow za wydzielonym modemem, na dzis kosztuje to grosze. Wbrew
    fanatykom, nie musi koniecznie miec 3G, moze byc nieco
    > starszy (przynajmiej tak patrzymy 'na prowincji').
    Ja też pochodzę z tzw. prowincji, więc przytyk nietrafiony.
    Podaj proszę przykład gdzie, za ile i jaki nowy modem USB można kupić.
    Nie zależy mi żeby był "wypasiony", ale nie chicałabym potem czytać na grupie,
    że przeglądanie stron mi nie chodzi, bo kupiłam kiepski modem.

    Pozdrawiam
    Zośka