  • Data: 2010-06-23 12:51:58
    Temat: Re: Komórka jako modem?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 23 Jun 2010 14:37:32 +0200, ALEX napisał(a):

    > A wcześniej?

    wcześniej się parę razy zdarzyło

    > Rozumiem że z fonami innych producentów to także działa?

    Nie wiem, na szczęście nie muszę używać do tego celu

    > Oprogramowanie do mojego BT było od BlueSoleil, a ono chyba nie jest
    > kastrowane?

    Oprogramowanie telefonu a nie BT

    > Nie używam PC/Ovi Suite, jakieś takie niedorobione.

    Nie zauważyłem - jeżeli chodzi o PC Suite. Odkąd przejęli Pumę i ich
    Intellisync działa bardzo dobrze. Oczywiście podkreślam, że chodzi o PC
    Suite a nie popaprane OVI suite.

    > BTW orientujesz się czy OpenOffice Portable to wersja na smartfony?

    nie mam zielonego pojęcia, moje telefony są wyposażone w stosowne
    oprogramowanie, więc nie mam żadnej motywacji do szukania zastępników.

    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
    "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski