  • Data: 2010-06-23 18:49:44
    Temat: Re: Komórka jako modem?
    Od: ALEX <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23-06-10 16:42, Zosia pisze:

    > W dalszej dyskusji pominę niedogodność przekładania kart SIM.

    Chce Ci się?

    > Po włożeniu po raz pierwszy karty SIM "Orange Free na kartę" pojawiły się
    > SMSy z informacją o konieczności konfiguracji kilku punktów dostępowych,
    > przy czym ta konfiguracja polegała za każdym razem na wybraniu Opcje,
    > a następnie Zapisz oraz zaakceptowaniu przeze mnie tych (czyli nowych)
    > ustawień jako domyślnych.
    > Chyba zrobiam to wszystko dobrze, z naciskiem na słowo "chyba".

    Wygląda że dobrze.

> [...]
    > Po paru godzinach spróbowałam to samo (kabel USB, program PC Suite)
    > na laptopie (Vista Business), w południowej części Warszawy.
    > Pierwsze wejście było obiecujące, strona Orange wyświetliła się w pełnej
    > krasie,
    > pozwoliła się zalogować, potem jednak czas oczekiwania na wyświetlenie
    > kolejnych stron na portalu Orange trwało bez końca. To samo z innymi
    > stronami,
    > Kółeczko "Wczytywanie" kręciło się bez końca, ale mogłam wpisać adres innej
    > strony. Nie pojawił się żaden komunikat. Próby robiłam także z FF i IE6.

    To wygląda na że to problemy sieci Orange.

    > Czy coś robię źle, a jeśli tak, to co. Bardzo proszę o pomoc.
    > Ponadto będę bardzo wdzięczna za wszelkie wskazówki związane z takim
    > sposobem łączenia się z Internetem.

    Tylko że jak raz dobrze skonfigurujesz połączenie komórki z komputerem
    to będzie działać bezobsługowo. Próbowałaś łączyć się przez SIMa
    abonamentowego?

    > Chciałabym w tej chwili "wycisnąć" z Orange Free na kartę to co można,
    > zatem
    > proszę powstrzymać się od rad w rodzaju wyrzuć to g ... i kup sobie ....

    Właśnie to chciałem zaproponować.

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm