  • Data: 2010-06-23 12:19:18
    Temat: Re: Komórka jako modem?
    Od: ALEX <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23-06-10 10:55, Q pisze:

    > tez tak kiedys myslalem, ale zmienilem zdanie
    > po wlozeniu play-owego huawei e156g do laptopa z win 7...
    >
    > tzn. po wgraniu nowego firmware do modemu (na kompie z win xp),
    > sciagnieciu sterow pod win 7 (bo na flashu byly tylko do xp i visty)
    > i wylaczeniu virtal-cd (czyli flash'a) komenda at
    > "AT^U2DIAG=256" wyslana z terminala na odpowiedni port com,
    > to i owszem,
    > tzn. tak - teraz ow modem jest zawsze wykrywany,
    > w kazdym porcie usb;
    > :)

    Playowy Huawei E1750C, Win7 -> wtykłem do USB, komp zrobił resztę.

    > no, ale o tym to nawet pani z warzywniaka wie...

    Nie wypowiedziała się jakoś w temacie ;-)

    > myslalem, ze do internetu ma osobna karte sim
    > "bo tak jest taniej" - a nie? :)

    Owszem jest, ZTCP nie da się z niej dzwonić, ale gdzie chcesz ją
    przekładać i po co?
    ZTC wyczytałem jedyny sens ma wpakowanie SIMa do fona i sprawdzenie
    stanu konta.

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm