  • Data: 2013-11-14 18:38:00
    Temat: Re: Kombatanckie wspomnienia
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:591a89hbngnphf2vi8i0vcs6k14spt0801@4ax.com...
    > A takie potrzeganie prawa wiadc w Polsce na lewo i parwo: Od Rzdu,

    Parwo - oj, paaaskudne choróbsko :(

    > przez Sejm, po Jasia NA ulicy.

    Generalizujesz. Jasiem na ulicy jestem np. ja. Chyba nie chcesz mi zarzucić,
    że łamię prawo, "bo jestem Jasiem na ulicy"? Bo jestem, nawet była to jedna
    z moich ksywek w szkole. A także tym imieniem literuje się środkową literę
    sufiksu w moim znaku amatorskim, rozważam też przyjęcie tego imienia na
    bierzmowaniu.
    Kurwa i złodziej, to kurwa i złodziej. Może nimi być Amerykaniec, Murzyn
    (jak pisałem, jest to dla mnie słowo neutralne, a tzw. poprawność polityczną
    mam w dupie, głęboko), Azjata, Żyd, Hindus, Indianin, Meksykanin, Polak,
    Rusek, Chińczyk, młody, stary, gruby, chudy, wysoki, niski, łysy, owłosiony,
    zdrowy, chory... itd. Ale tak samo, wśród wymienionej grupy ludności mogą
    być osoby super, których jedynym grzechem będzie to, że są tym, kim są.
    Irena Sendlerowa, która ma na swoim koncie dwakroć więcej uratowanych
    istnień, niż Oskar Schndler, nie dzieliła ludzi na nacje, wzrost, wiek, itd,
    a jedynie, za swoim ojcem zresztą, na dobrych i złych. Nie generalizujmy.

    > I tyle na ten temat, bo to jest grupa "elektronika"

    Zgadzam się.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.