  • Data: 2013-11-12 19:31:36
    Temat: Re: Kombatanckie wspomnienia
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-11-12 19:08, ACMM-033 wrote:
    > tu nie ma kąta, który można na szybko zinterpretować.

    W jednym z numerow Młodego Technika z okolic lat 80 był art o badaniach
    naukowych i okazało się że operator najszybciej wyławia błędne wskazanie
    w gąszczu wskaźników w przypadku gdy sa one wychyłowe. Liniowe
    wskazówkowe nie dawały tak szybkiej reakcji.

    Ostatnio jak widziałem rozdzielnie to były wskazówkowe, cyfrowych
    niewiele. Jesta jakas tendencja zeby wskaźniki zmieniać na cyfrowe? Mam
    na mysli tendencję ogólną. Nie mam na mysli LabView-like zmian, chodzi o
    zwykłe szafy.