  • Data: 2013-11-12 20:56:58
    Temat: Re: Kombatanckie wspomnienia
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnl84ula.c6.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Wystarczy coś nie tak powiedziec na temat innej kilkuprocentowej
    > mniejszości,
    > a już się szum podnosi jak nie wiem co. A tu tak daleko idąca daltonofobia
    > i nietolerancja jest wciąż akceptowana.

    A masz odpowiednio dużo daltonistów wśród władz, bądź innych ludzi
    powszechnie znanych?
    Sami starozakonni mówią, że z nich wywodzą sie najgorsi antysemici (dla
    ścisłości - semitami są również Arabowie na ten przykład, jakby ktoś nie
    wiedział). A Hitler, to kim był (wg liberalnej wersji TEGO prawa, gdzie
    dopuszcza się również dziedziczenie TEGO po ojcu)? :P A czołówka SS i
    GeStaPo?
    Ja myślę, że to jest (nie umniejszając niczego Żydom, którzy wiele
    ucierpieli za nie swoje winy) klucz do różnych postaw. Jestem gotów się
    założyć, że gdyby we władzach i wśród ludzi szeroko znanych byli np.
    gerontofile, to zaraz by się płakało, że seks ze starszymi, to przecież nic
    takiego :P I że należy im dać równe prawa :P

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.