  • 31. Data: 2009-11-12 00:36:32
    Temat: Re: Kolejny wałek na dużąskalę ???
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" napisał

    > Dla mnie przyznanie Nobla Obamie jest dowodem, ze Pokojowa Nagroda Nobla
    > na
    > psy zeszła. Do niedawna Nobla przyznawano za rzeczywiste dokonania - w
    > przypadku Obamy na razie mamy plany i obietnice.

    No ale za to jest się z czego pośmiać.
    Bo kabarety jakieś takie nijakie... ; )

    adam

  • 32. Data: 2009-11-12 19:08:47
    Od: Maciek <m...@p...com>

> [...]
    > psy zeszła. Do niedawna Nobla przyznawano za rzeczywiste dokonania - w
    > przypadku Obamy na razie mamy plany i obietnice.

    Zeszła na psy już dawno, przy innych laureatach ale były też głosy, że
    to nie jest całkowity przypadek - dostał Nobla, żeby związać mu ręce i
    utrudnić wywołanie kolejnej wojny/wojen. Pokojowemu nobliście po prostu
    nie wypada. Najbardziej zainteresowani - Rosjanie i ich cele polityczne
    na świecie.
    Jedyne co mógł rozsądnego zrobić, to odmówić, prosząc o rozwarzenie jego
    kandydatury po zakończeniu prezydentury i ocenie faktycznych dokonań. No
    ale cóż gość jest postacią głównie medialną i to mu się spodobało.
    Maciek