  • Data: 2010-02-15 19:57:47
    Temat: Re: Kolejny temat z cyklu: nowy czy uzywany?
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-15 19:44, J.F. pisze:

    > Widac niektorzy musza byc glupi :-)
    > Albo jak widac - wiecej ich kosztuje przestoj auta w warsztacie.

    Nie wiem, każdy ma swój rozum i tak też wybiera.

    > Ja nie wiem czy to byla okazja :-)

    Jak napisałem to zależy. Zresztą niektórzy wychodzą od razu, że tylko
    używane. Auto w stanie idealnym, od pierwszego właściciela, serwisowane
    w ASO, względnie mały przebieg i do tego z dużym napisem VW. Okazja jak
    nic.

    Tak nawiasem, u dealera cena za podstawowy model prawie taka sama, tyle,
    że definicja standardu się zmieniła. To za co koleś 3 lata wcześniej
    dopłacał kupę kasy, jak jak kupowałem było bez dopłaty.

    > Jesli nowe auto mozna kupic w salonie za 60k, to za ile mozna sprzedac
    > trzylatka ? Co to bylo - ferrari, skoda, ze nie traci na wartosci ?

    Nie wiem, zależy od popytu. Nie próbowałem go sprzedawać więc nie wiem.

    > Alez ona kupila nowke w salonie.
    > Tylko ze trafila w szczyt recesji i przed zauwazeniem przez Honde
    > obnizki kursu zlotowki ..

    Spoko znam tą historię. Chodzi mi o Twoją argumentację.

    A.