  • Data: 2010-02-15 20:17:36
    Temat: Re: Kolejny temat z cyklu: nowy czy uzywany?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "CUT_INZ" <C...@C...pl> napisał w wiadomości
    news:4b799b13$1@news.home.net.pl...

    > Koszt 103%, a 125% to jest różnica.

    Przestań gadać o 125%, bo te procenty są liczone od innej ceny, a więc
    podajesz liczby wprowadzające w błąd ew. czytelnika.

    Zresztą w przypadku leasingu to nie jest żadne 103%, tylko dużo więcej.
    Nawet jak przy kupnie za gotówkę dostaniesz te 10 % upustu od 100 000, czyli
    cena nówki za gotówkę wyszłaby Ci 90 000, a więc promocyjny leasing
    kosztujący w sumie 103 000 to jest prawie 115% a nie 103.
    Dokłądnie tyle samo kosztuje większość leasingów nie promocyjnych - więc
    właśnie widzisz na czym polega ta promocja.

    A bez problemu można uzyskać upusty większe niż 10% (oczywiście nie wszędzie
    i nie przy każdej marce).
    Mnie się udało wynegocjować kiedyś ponad 18%.
    Od mniejszych sum niż 100 000.