eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejny przełom w e-pojazdach :-) › Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
    Date: Tue, 30 May 2017 15:37:05 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <ogjsi0$rsm$1@node1.news.atman.pl>
    References: <c...@g...com>
    <oggnti$qb6$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <oggo14$mqd$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <oggof8$mqd$4@node1.news.atman.pl> <oggon0$qra$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <oggos6$mqd$6@node1.news.atman.pl> <oggrs3$t3j$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <oggs64$req$1@node1.news.atman.pl> <oghbj7$963$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <b...@g...com>
    <oghd93$a9l$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <oghri7$7fi$9@node1.news.atman.pl>
    <592d38e6$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <ogjf2b$ptn$6@node2.news.atman.pl> <ogjr8o$r8m$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1496151424 28566 83.142.196.21 (30 May 2017 13:37:04
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 30 May 2017 13:37:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.1.1
    In-Reply-To: <ogjr8o$r8m$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2606226
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 30.05.2017 o 15:15, RadoslawF pisze:

    >> Natomiast zalety standardowych wymiennych akumulatorów są ogromne.
    >> Raz, że wymieniasz go szybciej niż obecnie tankujesz, dwa że możesz
    >> "tankować" poza godzinami szczytu, trzy że nie musisz budować
    >> rozproszonej infry do ładowania (co wcale ani tanie ani proste nie
    >> jest), tylko zwozisz je na noc do GPZ/RPZ (tam gdzie kończą się linie
    >> "wysokiego napięcia") i obciążasz transformator jak się nudzi bo
    >> ludziki śpią. A potem znów rozwozisz na "stacje benzynowe". Dodatkowo
    >> (co akurat dla nas jest średnią zaletą) łatwo to oakcyzować.
    >>
    > Na siłę udowadniacie coś niewykonalnego.
    > Zastanów się chwilę ile zestawów akumulatorów wożonych
    > do ładowania będzie miała stacja i ile takich stacji będzie ?
    > Bo w małej stacji paliw potrafi "zatankować" tysiąc aut.

    1000/powiedzmy 16 godzin bo w nocy to raczej pusto wychodzi 1 na minutę.
    To raczej nie jest mała stacja:P

    > Ile zajmie ci magazyn na tysiąc zestawów akumulatorowych

    No liczymy - powiedzmy, że jeden 100x100x10cm. 1*1*0,1=0,1m3 tyle co 100
    litrów benzyny. Ile srednio samochody tankują teraz? 30 litrów? no to
    raptem 3 razy więcej.

    > i co zrobisz
    > jak przejedzie klient tysiąc pierwszy ?

    To samo co teraz.

    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: