  • Data: 2017-05-30 16:13:22
    Temat: Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ogjiv2$d6f$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 30.05.2017 o 12:31, sirapacz pisze:

    >No nie takie trudne, skoro ja jako laik od niechcenia wymyśliłem na
    >poczekaniu coś, co powinno działać. A przecież będą nad tym się
    >glowić mądrzesi od nas.

    Albo trzeba wyciagnac wnioski:
    -nawet na tym cywilizowanym zachodzie system wymiany akumulatorow
    przestaje byc trywialny :-)

    -... po dodaniu kosztow amortyzacji, cena jest taka, ze samochod
    elektryczny przestaje sie oplacac klientowi :-)
    to moze dzialac tylko, jesli mu wcisniesz drogą baterie i wmowisz, ze
    to na lata starczy :-)

    J.