  • Data: 2017-05-30 19:00:19
    Temat: Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.05.2017 o 16:13, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup

    > Albo trzeba wyciagnac wnioski:
    > -nawet na tym cywilizowanym zachodzie system wymiany akumulatorow
    > przestaje byc trywialny :-)
    >
    > -... po dodaniu kosztow amortyzacji, cena jest taka, ze samochod
    > elektryczny przestaje sie oplacac klientowi :-)
    > to moze dzialac tylko, jesli mu wcisniesz drogą baterie i wmowisz, ze to
    > na lata starczy :-)
    >
    > J.

    Sytuacja jest dokładnie taka jak z żarówkami energooszczędnymi.
    Można zmusić do ich stosowania, ale z ekonomią ani z ekologią wiele
    wspólnego to nie ma.

    Tzn. producenci owszem, swoje zarobią, ale czy klient na tym cokolwiek
    zyska to już mocno wątpliwe jest.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: