  • Data: 2017-05-30 17:09:56
    Temat: Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.05.2017 o 16:13, J.F. pisze:

    > Albo trzeba wyciagnac wnioski:
    > -nawet na tym cywilizowanym zachodzie system wymiany akumulatorow
    > przestaje byc trywialny :-)

    Trywialny - nie. Dożo bardziej skomplikowany niż produkcja i dystrybucja
    paliw płynnych. Też nie.

    > -... po dodaniu kosztow amortyzacji, cena jest taka, ze samochod
    > elektryczny przestaje sie oplacac klientowi :-)

    Przecież i tak się nie opłaca:P

    > to moze dzialac tylko, jesli mu wcisniesz drogą baterie i wmowisz, ze to
    > na lata starczy :-)

    Samochody elektryczne upowszechnią się tylko wtedy, gdy baterie będą
    tanie. A wtedy nikt nie będzie trząsł dupą przy tankowaniu.

    Jeśłi bateria będzie kosztować pół samochodu, a ładowanie będzie trwało
    30 minut to nigdy się nie upowszechnią zamiennik (podstawowego)
    samochodu spalinowego i cala dyskusja jest bezpodstawna:P

    Shrek