  • 11. Data: 2017-12-20 13:06:21
    Temat: Re: Kolejny przekręt w branży samochodowej
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 20 Dec 2017 12:35:44 +0100, Myjk

    > zakłada kominy itd

    * filtry na wysokie kominy *

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 12. Data: 2017-12-20 14:03:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-20 o 12:35, Myjk pisze:

    > postęp cywilizacyjny. Samochody elektryczne nie upowszechniły się JESZCZE
    > nie dlatego że są bardziej szkodliwe od spalinowców (bo NIE SĄ) a tylko
    > dlatego że są mniej od nich funkcjonalne. Poza tym przeskakują o wiek
    > spalinowce mniej więcej jak kanalizacja deklasuje rynsztoki.

    I to jest właśnie tendencyjny bełkot.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2017-12-20 14:24:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 20 Dec 2017 14:03:52 +0100, RadoslawF

    > I to jest właśnie tendencyjny bełkot.

    Ja wiem że są tacy, co im wylewanie szamba w pole nie przeszkadza, są
    pewnie tacy co i z rynsztokami na ulicach by przeżyli, jak i z zaprzęgami
    konnymi zamiast samochodów. Ale to mniejszość na wymarciu, bo większości
    zależy na czystości na ulicach i braku smrodu (w tym tego szkodliwego).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 14. Data: 2017-12-20 19:43:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-20 o 14:24, Myjk pisze:

> [...]
    > konnymi zamiast samochodów. Ale to mniejszość na wymarciu, bo większości
    > zależy na czystości na ulicach i braku smrodu (w tym tego szkodliwego).

    Skoro kupowali samochody smrodzące to chyba na braku smrodu im
    nie zależy. Zależy im na cenie więc kupowali najtańsze.
    I nie wiem jakim fanatykiem trzeba być aby wierzyć że jest ich mniej
    niż bogatych jeżdżących wózkami akumulatorowymi lub nowymi i drogimi
    autami prawie ekologicznymi.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2017-12-20 20:45:37
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/20/2017 7:43 PM, RadoslawF wrote:
    > Skoro kupowali samochody smrodzące to chyba na braku smrodu im
    > nie zależy.

    Nie, to tylko hipokryci. Im zależy żeby INNI nie truli. Sami mają 4.0 z
    wycietym katalizatorem, lejącymi wtryskami, zaczopowaną turbiną i
    koszulkę z orzełkiem wyklętym.

    > I nie wiem jakim fanatykiem trzeba być aby wierzyć że jest ich mniej
    > niż bogatych jeżdżących wózkami akumulatorowymi lub nowymi i drogimi
    > autami prawie ekologicznymi.

    Postep sie dokona tak czy inaczej bez wzgledu na kwiczenie propagandy
    tej czy innej. Jedyny problem obecnie to czy litu wystarczy dla
    wszytkich i czy znajdziemy gdzieś więcej neodymu. Spodziewam się że moj
    następny nie, ale zanastępny będzie już elektryczny lub przynajmniej
    hybrydowy. Istotne jest że nie truje lokalnie. Fabryka może sobie
    wewnatrznie truć z prostego powodu: ją można łatwiej filtrować niż
    milion samochodów.

    A problem wiekszości suwerena rozwiązuje się ustawowo: np. od dzisiaj
    powyżej 2 litrów nie da się wjechac do miasta. McDonaldy, dyskoteki i
    sklepy z odziezą sportową będa musiały się wynieść na przedmieścia.
    Zaznaczam że właśnie tak obecnie rozwiązujemy problem palenia śmieciami
    w piecach. Jesteś przeciw zakazowi palenia smieciami? Dużej różnicy nie
    ma jeśli trzeba wpuszczać śmierdzące diesle do miasta. A jakoś zakaz
    palenia smieciami popiera *nawet* suweren.

  • 16. Data: 2017-12-21 02:24:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    > hybrydowy. Istotne jest że nie truje lokalnie. Fabryka może sobie
    > wewnatrznie truć z prostego powodu: ją można łatwiej filtrować niż

    Pytanie czy wyczerpanie światowego zapasu litu jest na pewno postępem?

> [...]
    > ma jeśli trzeba wpuszczać śmierdzące diesle do miasta. A jakoś zakaz
    > palenia smieciami popiera *nawet* suweren.

    Chłopie, jaki procent aut osobowych u nas ma pojemność powyżej dwu litrów?
    I o ile smród spalanych śmieci czuje czasami na balkonie to starych
    dizli jeszcze nie. I zakaz palenia nimi w piecach istnieje, zakaz
    używania dwudziestoletnich dizli nie.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2017-12-21 07:12:41
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/21/2017 2:24 AM, RadoslawF wrote:
    > Pytanie czy wyczerpanie światowego zapasu litu jest na pewno postępem?

    Pytanie czy wyczerpanie światowego zapasu ropy jest na pewno postępem?

    > Chłopie, jaki procent aut osobowych u nas ma pojemność powyżej dwu litrów?

    Sarkazmu nie kumasz? Katalizaotory wycina się we wszystkim. Te >2L to
    tylko przykład myślenia typowego hipokryty. "ONI truja". Nie zlicze ile
    razy słyszałem to z ust posiadaczy jakiegoś gówna z popsutym silnikiem.
    Teraz do tej grupy dołaczyli ludzie z nowymi samochodami WV i okolic.

    > I o ile smród spalanych śmieci czuje czasami na balkonie to starych
    > dizli jeszcze nie. I zakaz palenia nimi w piecach istnieje, zakaz
    > używania dwudziestoletnich dizli nie.

    No więc za chwileczke będzie istniał bo stare diesle czuć w inny sposób
    niż nosem, w statystykach. Mam nadzieje ze do niego dorzucą zakaz
    uzywania 0 letnich WV w dieslu, zabawek z wyciętym katalizatorem,
    samochodów które nie przechodzą normy emisji spalin, włascicieli
    frytkarni itd. A za jakieś 15 lat zakaz wjazdu spalinowych w ogóle.

  • 18. Data: 2017-12-21 07:31:03
    Od: p...@g...com

    Unia nie zakaże TDI bo na nich zarabiają niemieckie motokoncerny, społeczeństwa
    bogate np skandynawskie mogą na własny koszt wprowadzać rozwiązania proekologiczne
    ale nas po prostu na to nie stać. Od czegoś jednak trzeba zacząć więc zakaz wjazdu
    dla aut z 3.0 TDI uważam zasadniczo za słuszny ;-) za 3 lata 2.7 TDI a za 7 pora na
    2.0 TDI.

  • 19. Data: 2017-12-21 10:35:20
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    ehh... paszczury 1,9 w tedeiku jeszcze się nie łapią..
    bo one za 7 lat nadal będą miały <200tys km;)

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 20. Data: 2017-12-21 10:40:55
    Od: "go!" <g...@g...com>

    W dniu środa, 20 grudnia 2017 11:35:44 UTC użytkownik Myjk napisał:
> [...]

    > dlatego że są mniej od nich funkcjonalne. Poza tym przeskakują o wiek
    > spalinowce mniej więcej jak kanalizacja deklasuje rynsztoki.

    Wszystko spoko, tylko skad te niekonsekwencje?
    Po 1. Czy samochody tez byly mniej funkcjonale od zaprzegow? Dlatego je wyparly?
    Po 2. Zaprzegiem konnym wolno jezdzic do dzisiaj, co kto woli: auto czy konie. A tu
    nie bedzie wyboru. Szczescie i ekologia na sile.