  • 91. Data: 2017-12-26 13:12:07
    Temat: Re: Kolejny przekręt w branży samochodowej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Dec 2017 09:41:41 +0100, RadoslawF napisał(a):
> [...]
    016-roku-4-2-tys-piecow-i-kotlow-weglowych,289830_1_
    0_0.html
    typu straz miejska kaze emerytow, co na wegiel ledwie maja, a na wymiane kotlow juz
    nie... i termin zakazy bedzie wielokrotnie przesuwany. Nikt nie bedzie w stanie tego
    zakazu wyegzekwowac...

    > Dopłaty już są. Namówili aż dwadzieścia procent.
    > Jak ktoś wegetuje na rencie za tysiąc zł miesięcznie to
    > nie liczył bym że ma wolne środki finansowe na wymianę kotła
    > na ekologiczny bo tak chce jego bogaty sąsiad.

    Da sie 100% doplaty to czemu mialby nie zmienic.

    Zreszta zobacz - 4200 piecow mniej, 63mln dotacji ... 14 tys na piec.
    Powinno starczyc. A wrecz pisza ze 21 tys sredniej dotacji.

    Potem sie jeszcze zlikwiduje firmy handlujace weglem, i gdzie rencista
    kupi ?

    Ale tak swoja droga - caly ten krakowski smog z raptem 16 tys piecow
    weglowych ? Cos mi sie nie chce wierzyc.

    J.

  • 92. Data: 2017-12-26 13:27:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-26 o 13:12, J.F. pisze:

> [...]
    stanie tego zakazu wyegzekwowac...

    > Da sie 100% doplaty to czemu mialby nie zmienic.

    Po potem koszt opału będzie większy. A rencistę ledwo na
    węgiel stać. Więc ma w dupie ekofaszystów i nie wymieni.

> [...]
    > Powinno starczyc. A wrecz pisza ze 21 tys sredniej dotacji.
    >
    > Potem sie jeszcze zlikwiduje firmy handlujace weglem, i gdzie rencista

    Się nie da.

    > Ale tak swoja droga - caly ten krakowski smog z raptem 16 tys piecow
    > weglowych ? Cos mi sie nie chce wierzyc.

    Mi też nie, może policzyli tylko te z centrum a zostawili
    z domków jednorodzinnych.

    Pozdrawiam

  • 93. Data: 2017-12-26 13:37:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Dec 2017 13:27:40 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Po potem koszt opału będzie większy. A rencistę ledwo na
    > węgiel stać. Więc ma w dupie ekofaszystów i nie wymieni.

    Doplate do gazu tez mu obiecaja :-)

    > Się nie da.

    Czego sie nie da - zakazac handlu detalicznego weglem w miescie, w
    ktorym nie wolno opalac weglem ? Nie takie rzeczy ostatnio przechodza
    :-)

    Pozostanie sprzedaz wysylkowa ... tu bedzie trudniej, ale namierzyc
    ciezarowke z weglem latwo.

    J.

  • 94. Data: 2017-12-27 08:14:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-26 o 13:37, J.F. pisze:

    > Doplate do gazu tez mu obiecaja :-)

    Jak widać jest mądry i nie uwierzył.

    > Czego sie nie da - zakazac handlu detalicznego weglem w miescie, w
    > ktorym nie wolno opalac weglem ? Nie takie rzeczy ostatnio przechodza
    > :-)

    Przechodzą jak nie zadrzesz z silna mafią. A węglowa jest silna.
    Dlaczego nie zakazali sprzedaży anty radarów? używać w całym
    kraju nie można.

    > Pozostanie sprzedaz wysylkowa ... tu bedzie trudniej, ale namierzyc
    > ciezarowke z weglem latwo.

    W najgorszym przypadku będą mieszkańcy zamawiać od dostawcy spod
    miasta. A tonę węgla to dostawczakiem dowiezie.

    Pozdrawiam

  • 95. Data: 2017-12-27 15:22:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Dec 2017 08:14:02 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Przechodzą jak nie zadrzesz z silna mafią. A węglowa jest silna.
    > Dlaczego nie zakazali sprzedaży anty radarów? używać w całym
    > kraju nie można.

    Mowisz, ze jest jakas silna mafia od antyradarow ?
    Cy po prostu urzadzenie na tyle niestuteczne, ze nawet mafii
    policjantow nie przeszkadza ?

    > W najgorszym przypadku będą mieszkańcy zamawiać od dostawcy spod
    > miasta. A tonę węgla to dostawczakiem dowiezie.

    Koszty moga wzrosnac. Sasiedzi zobacza i podkabluja.
    Samochod sie wybrudzi ... chyba ze ekogroszek w workach.
    Ale przynajmniej eko :-)

    J.

  • 96. Data: 2017-12-28 04:24:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-27 o 15:22, J.F. pisze:

    > Mowisz, ze jest jakas silna mafia od antyradarow ?
    > Cy po prostu urzadzenie na tyle niestuteczne, ze nawet mafii
    > policjantow nie przeszkadza ?

    Myślę że jakby była to nie było by zakazu używania.
    Co nie zmusza do wprowadzania zakazu sprzedaży jak kombinujesz
    w temacie węgla opałowego.

    > Koszty moga wzrosnac. Sasiedzi zobacza i podkabluja.
    > Samochod sie wybrudzi ... chyba ze ekogroszek w workach.
    > Ale przynajmniej eko :-)

    Ludzie mieszkający w tej samej starej kamienicy lub sąsiedniej
    mieli by podkablować? Mający takie same problemy mieli by zrobić
    coś dla polityka lub bandy ekofaszystów a przeciwko sąsiadowi?
    Ty chyba w takiej kamienicy nie mieszkałeś. :-)

    Pozdrawiam

  • 97. Data: 2017-12-28 10:46:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Dec 2017 04:24:22 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Myślę że jakby była to nie było by zakazu używania.
    > Co nie zmusza do wprowadzania zakazu sprzedaży jak kombinujesz
    > w temacie węgla opałowego.

    Tych "skladow opału" pewnie nie jest tak duzo.
    Zmieni sie plan zagospodarowania i zakaze sprzedawania opału :-)

> [...]
    > coś dla polityka lub bandy ekofaszystów a przeciwko sąsiadowi?
    > Ty chyba w takiej kamienicy nie mieszkałeś. :-)

    polowa ma takie same problemy, a polowa przeszla na gaz.
    Teraz wiecej placi wiec zawisci tym co nie przeszli :-)

    No i narzekaja, ze dym sasiada im smrodzi, czesc bedzie mowila, ze
    smog w miescie, a sasiad weglem pali.

    J.

  • 98. Data: 2017-12-28 12:54:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-28 o 10:46, J.F. pisze:

    > Tych "skladow opału" pewnie nie jest tak duzo.
    > Zmieni sie plan zagospodarowania i zakaze sprzedawania opału :-)

    A czym będą grzać okoliczni rolnicy? Weź się ogarnij zanim zaczniesz
    sypać takimi pomysłami.

    > polowa ma takie same problemy, a polowa przeszla na gaz.
    > Teraz wiecej placi wiec zawisci tym co nie przeszli :-)

    Zawiść owszem ale oficjalne wystąpienie przeciw to już coś innego.

    > No i narzekaja, ze dym sasiada im smrodzi, czesc bedzie mowila, ze
    > smog w miescie, a sasiad weglem pali.

    Ja narzekam bo mieszkam w bloku i mnie zawsze śmierdzi jak ktoś
    dorzuci coś do opału. Ale kolega mieszkający w domkach i opalający
    gazem już nie powie że śmierdzi. Powie że czasami czuć czym pali
    sąsiad, bo z sąsiadem trzeba jakoś żyć. :-)

    Pozdrawiam

  • 99. Data: 2017-12-28 14:21:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Dec 2017 12:54:22 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > A czym będą grzać okoliczni rolnicy?

    Ejze, o Krakowie mowimy, gdzie tam rolnicy ?

    > Weź się ogarnij zanim zaczniesz sypać takimi pomysłami.

    Zaraz ... a to rolnikom wolno zatruwac powietrze ? Wez sie ogarnij :-)

    > Zawiść owszem ale oficjalne wystąpienie przeciw to już coś innego.

    A kto tu mowi oficjalnie ?
    "chcialem doniesc, ze do Kowalskiego wegiel przywiezli".

    No dobra - budek juz nie ma, niezarejestrowanych prepaidow tez nie ma.
    Ale niezarejestrowane telefony sa, i ze 112 lacza :-)

    > Ja narzekam bo mieszkam w bloku i mnie zawsze śmierdzi jak ktoś
    > dorzuci coś do opału.

    Blok z piecami weglowymi ?

    > Ale kolega mieszkający w domkach i opalający
    > gazem już nie powie że śmierdzi. Powie że czasami czuć czym pali
    > sąsiad, bo z sąsiadem trzeba jakoś żyć. :-)

    Trzeba przyznac, ze czasem na cale osiedle smierdzi.

    J.

  • 100. Data: 2017-12-29 04:05:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-28 o 14:21, J.F. pisze:

    > Ejze, o Krakowie mowimy, gdzie tam rolnicy ?

    A Kraków na marsie czy między okolicznymi wioskami i miasteczkami?

    > Zaraz ... a to rolnikom wolno zatruwac powietrze ? Wez sie ogarnij :-)

    Rolnikom wolno. Uchwała dotyczyła mieszkańców miasta.
    Naprawdę się ogarnij.

    > A kto tu mowi oficjalnie ?
    > "chcialem doniesc, ze do Kowalskiego wegiel przywiezli".

    A pańskie nazwisko? I już jest oficjalnie.

    > No dobra - budek juz nie ma, niezarejestrowanych prepaidow tez nie ma.
    > Ale niezarejestrowane telefony sa, i ze 112 lacza :-)

    Taką wiedzę mają głównie przestępcy i kombinatorzy a nie emeryci
    ze starej kamienicy.

    > Blok z piecami weglowymi ?

    Nie z centralnym, ale za oknem osiedla domków a tam już palą tym
    co palą. Czasami zaleci.

    > Trzeba przyznac, ze czasem na cale osiedle smierdzi.

    Całe nie. W domkach ludzie bogatsi i bardziej im zależy na
    wygodzie i bezobsługowym działaniu niż na cenie więc część
    ma bardziej cywilizowane ogrzewanie na gaz.
    Ale część tradycyjnie dymi z kominów a co jakiś czas jakiś
    oszczędny coś ze śmieci puści z dymem. I wtedy czuć.