  • Data: 2017-12-25 16:04:38
    Temat: Re: Kolejny przekręt w branży samochodowej
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/25/2017 12:03 PM, nadir wrote:
    > Skoro ocieplenie klimatu jest globalne, to dlaczego zatruwanie już nie?

    W samochodach elektrycznych nie chodzi o trucie globalne tylko lokalne.
    Trucie globalne rozwiązemy stawiając więcej czystych elektrowni. Trucie
    lokalne rozwiążemy sprzedając więcej samochodów z 10x mniejsza emisją gówna.

    > Nie, no możemy zamiast naprawiać już istniejące samochody, telefony,
    > lodówki i wile innych urządzeń, kupować co rok, dwa nowsze,
    > "ekologiczniejsze", bo większość syfiastych technologi wzięły na siebie
    > jakieś babmusy.

    Obawiam sie że odbłynąłeś daleko w krainę absurdu. Nikt nie każde
    (jeszcze) wyrzucać diesli na śmietnik. Wystarczy na początek nie
    promowac ich zakupu i nie przeszkadzać w produkcji elektryków.

    > Ja nie piszę o promieniowaniu, tylko o promieniotwórczej chmurze
    > pyłów/gazów, która podobno zasnuły wtedy pół Europy.

    Podobno. Jak byś doczytał a nie posługiał się ludową wiedzą to może
    miałbys pojęcie że ta "chumra" bylo gówno warta z punktu widzenia
    niebezpieczeństwa. Nawet PL. Ba, nawet na Białorusi była gówno warta.
    Skutki dlugofalowe: zerowe.

    Taka "chmura" była przed chwilą wypierdziana gdzieś w Rosji. Myslisz że
    powinniśmy ewakuować cała Europę? Ta "chmura" i ta w czarnobylu i obecna
    jest nieodróznialna od tła bez bardzo dokladnej aparatury pomiarowej. To
    że media o tym trabia to typowe dla debili dziennikarzy ktorzy spali na
    lekcach fizyki o ile je w ogóle mieli w liceach.

    > Jak pokazał prawdę i nic nie zmontował, to to są fakty.

    Nie pokazał prawdy. Użył propagandy zestawiając z sobą dwa niezależne
    zdarzenia. Wyimaginowane skutki promieniaowania w Czarnobylu były woda
    na młyn debili od teorii spiskowych. Prawda okazała się być absurdalna:
    nie ma mierzalnych skutków na dłuższa metę poza bezposrednim otoczeniem
    reaktora.

    > A czy to moja wina, że od 30-tu lat nie wybudowaliśmy żadnej elektrowni
    > jądrowej?

    Idiotów rozpowszechniających brednie o "chmurze z Czarnobyla" na pewno.
    W koncu to oni doporwadzili że banda rządowych tumanistów wstraszyła się
    suwerena i obecnie przyszły reaktor w Kartoszynie porasta krzakami.

    > Nie wiem? Ty mi powiedz, dlaczego do dyskusji o zanieczyszczeniach z
    > dizli wrzucasz coś o radioaktywności i atomofobii?

    Nie wrzucam nic o radioaktywności, to jakiś pustak przyplątał się w
    dyskusje ze swoją chmura z Czarnobyla. Elektronia atomowa pojawiła sie w
    dyskusji o tym co zrobić aby było ekologicznie GLOBALNIE. Samochody
    elektryczne pomagają w byci ekologicznym LOKALNIE.

    > Na razie to ty bredzisz o straszliwym Czernobylu, nie ja.

    Nic nie brędzę. W przeciwieństwie do wielu ludzi których spotkalem nie
    mam urojeń co do tego co się tam stało i jakie byly skutki.
    Najzwyczajniej zamiast roztrzasać to ze szwagrem przy grilu poczytałem
    sporo publikacji na ten temat.