  • Data: 2017-12-26 12:59:13
    Temat: Re: Kolejny przekręt w branży samochodowej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 26 Dec 2017 08:50:19 +0100, LEPEK napisał(a):
> [...]
    ym-z-najwiekszych-trucicieli-w-polsce-forbes-publiku
    je-niechlubny-ranking,wia5-3273-24620.html

    tiguan/

    > Znalazłeś i przytoczyłeś dane, z których nic nie wynika, które ciężko w
    > jakikolwiek sposób porównać.

    No przeciez porownal.

    > No bo co mi z porównania produkcji NOx przez elektrownie, które póki co
    > zasilają w prąd przemysł i gospodarstwa domowe z produkcją NOx przez
    > diesle w samochodach. Jedyne, co z tym mogę zrobić, to zsumować, tylko
    > po co...?

    A zauwazyc, ze jak zablokowac 15 tys ton z diesli, to ciagle 140 tys
    ton z dwoch elektrowni zostanie ?

    To tak jak z tym alkoholem i jego wplywem na bezpieczenstwo w ruchu
    drogowym.

    J.