  • Data: 2017-12-26 09:11:01
    Temat: Re: Kolejny przekręt w branży samochodowej
    Od: LEPEK <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.12.2017 o 20:32, Poldek pisze:

    > Jak chcesz się przekonać, czy elektryczne szkodzą bardziej, czy
    > spalinowe, to weź podłącz rurę wycechową swojego diezla do szaluchu,
    > koniec szlauchu wsadź do kabiny. Do kabiny wsadź swoje dzieci, zamknij
    > okna, uruchom silnik. Za parę minut będziesz wiedział, czy elektryczne
    > są bardziej szkodliwe, czy diezle. Daj znać, co wyszło.

    Nie wiem,czy to miał być sarkazm, czy na poważnie? Bo takiego
    demagogicznego bełkotu, to ja dawno nie słyszałem.
    Równie dobrze można napisać, że elektryki są śmiertelnie niebezpieczne,
    bo jak włożyć drut do gniazda ładowania, to grozi śmiercią, a jak włożę
    drut do baku trzylitrowego diesla, to mi się nic nie stanie.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm