  • Data: 2014-06-09 10:39:18
    Temat: Re: Kolejny pijak za kolkiem
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    > Zastanówmy się.
    > Mamy zaprezentowaną obok tezę, że "gorzkie jest złe".
    > I że piwo jest pite WYŁĄCZNIE z powodu alkoholu.
    > Teraz wychodzi, że producenci cuda jakieś robią, aby piwo BYŁO ZŁE,
    > znaczy gorzkie [1] - zamiast najzwyczajnie w świecie się nie wysilać,
    > dać "dobre" (znaczy nie gorzkie), grunt że podlane alkoholem.
    > Pytanie: kto w rozumowaniu wyżej popełnia błąd?

    Już miałem pisać to samo, ale mnie ubiegłeś. Przecież bardzo łatwo i tanio jest
    zrobić
    słodkie piwo, wino (zwłaszcza!), nalewki itp, które powinny z definicje lepiej
    schodzić.
    A jednak większość konsumentów preferuje smak gorzkawy/wytrawny. I jeszcze za to
    dopłacają.
    Mam pewną koncepcję: mózgi zryte alkoholem przestają lubić słodkie ;) Tylko że to,
    kuśwa,
    jakoś nie pasuje do mojej niepijącej żony, która nadal przedkłada grejfruty nad
    pomarańcze...

    > [1] oczywiście, nie wątpię, że producenci taniochy będą szukali "rozwiązań
    > zastępczych", podobnie jak bywa przy tonikach; pic w tym, że ten podobno
    > wredny gorzki smak najwyraźniej jest CELEM całej operacji.

    Powiem więcej, żaden tonik na rynku nie jest jak dla mnie wystarczająco gorzki.
    Takie tam oranżadki. Nawet te z chininą - chyba jej za mało...

    --
    JW