-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <a...@g...com>
<rjvhr8$18h0$1@gioia.aioe.org>
<5f63658a$0$546$65785112@news.neostrada.pl> <f...@m...org>
<5f64846c$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<rk28i6$18t$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f64c6f1$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
<u0jpk40m1wdx$.dlg@myjk.org> <e...@4...net>
<m...@m...org>
<X...@1...0.0.1>
<1...@m...org> <rks3tg$ni8$3$horizn@news.chmurka.net>
<5f71c26b$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
<rkstu4$9sg$1$horizn@news.chmurka.net> <g...@m...org>
<rkuog4$tpj$1$horizn@news.chmurka.net> <1...@m...org>
<rkvddq$b5o$1$horizn@news.chmurka.net> <1...@m...org>
<rl45cb$ang$1$horizn@news.chmurka.net>
Date: Thu, 1 Oct 2020 16:55:41 +0200
Message-ID: <h...@m...org>
Lines: 79
NNTP-Posting-Host: 83.6.192.43
X-Trace: 1601564141 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 511 83.6.192.43:59705
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 5232
X-Received-Body-CRC: 1801367464
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2685640
[ ukryj nagłówki ]Thu, 1 Oct 2020 09:52:27 +0100, K
> No wiec ponownie, kupowali zapewne to co bylo na stanie.
Na stanie to są spaliniaki zwykłe, na PHEV i EV trzeba czekać. Przyjmij to
w końcu do wiadomości. Outlanderów PHEV na stokach jest promil w stosunku
do spaliniaków. Ergo, uparcie mijasz się z prawdą.
> Biora jednak
> pod uwage, ze 70 czy 80% sprzedwawanych aut w EU idzie w leasing/najem
> to statystycznie wiekszosc zostala takimi, a nie innymi autami uraczona
> przez pracodawce.
Oczywiście przedstawisz coś na potwierdzenie tej tezy, czy to kolejna (tak
samo jak to że nie było nic innego niż PHEVy) wymyślona przez ciebie na
kolanie śpiewka?
> Ja zmienilem benzyne na diesla bo jezdze wiecej, a
> diesel ktorego mam emituje mniej niz benzyna, ktora mialem, mniej pali,
> mniej kosztuje jego ubezpieczenie i podatek drogowy. Dzis bym pewnie
> kupil turbo benzyne.
Skąd wiesz że emituje mniej, robiłeś test drogowy? Czy znowu się opierasz
na testach spoczynowych emisji które mają się do rzeczywistości jak pięść
do oka?
> To, ze dzis ciezko kupic nie hybryde, a co za tym idzie latwiej uzywac
> tej hybrydy jak to nazwales niezgodnie z przeznaczeniem.
Co ty z tym ciężko znowu -- salony są ZAJEBANE spaliniakami, nie ma też
problemu z ich zamówieniem bo produkcja nadal idzie.
> Tak wiec poprzez obnizenie mocy silnika i jednoczesne zwiekszenie masy
> calosci nie ladowane w ostatecznym rozrachunku truja bardziej.
W takim razie, pytam po raz kolejny, czemu mam w mieście 2x niższe spalanie
w moim PHEVie (nawet jadąc w trybie HEV bo z ładowaną baterią to w ogóle
przepaść) niż wersja spalinowa? Weź mi to wyjaśnij jakim cudem mogę mieć
większą emisję skoro spalam DWA RAZY MNIEJ paliwa, bo odzyskuję energię z
hamowania i jeszcze nie drę klocków?
> No i ta szybkosc mozna osiagnac tylko w jeden sposob, a to wynika z
> konstrukcji samego akumulatora. Konstrukcja napotkala poki co sciane.
I nadal to mniejszy problem niż problem z kosmicznie stratnym pozyskiwaniem
wodoru (i przechowywaniem) oraz cenami samochodów ze zbiornikami
ciśnieniowymi i ogniwami paliwowymi. Mirai kosztuje 80kE za segment D z
przyśpieszenim 9 sek. do setki <śmiech>! A gdzie jeszcze zbudowanie sieci
dystrybucji wodoru która obecnie nie istnieje praktycznie wcale!
> Nie, te newsy sie pojawiaja co kilka miesiecy.
Tak, przez klikbajtowe gazetki.
> Nie mam danych, pewne jest za to, ze niektorzy na pewno jezdza wiecej i
> auto elektryczne w obecnej technologii czy ladowanie hybrydy moga sie
> mijac dla nich z celem.
Ktoś twierdzi inaczej? Przecież od zawsze wiadomo że EV nie są dla
wszystkich, bo trzeba kupować sprzęt pod swoje potrzeby. To samo z PHEVami.
Przecież właśnie o tym piszę, że te PHEVy kupili przypadkowi ludzie, tylko
dlatego że dostali dotacje i inne przywileje.
> Message-ID: <rho4p6$s27$1$horizn@news.chmurka.net>
Czyli wybijasz się nieco ponad średnią europejską ze 110km/dzień (ujmując z
tego wszystkie soboty i niedziele czyli blisko 100 dni w roku, jak to
pominąć, albo dodać soboty to spada poniżej 100 do nawet 80 jakby po
arytmetycznej jechać). Ja przejeżdżam nieco mniej od Ciebie (25k) i jakoś
sobie w większości przypadków na prądzie radzę - a przecież nie korzystam w
ogóle z ładowania szybkiego. Nadal uważam, że robisz problem tam gdzie go
nie ma, szczególnie że po trasach widać że masz znacznie lepszy dostęp do
ładowarek. Są ludzie co >50tkm rocznie EVami przejeżdżają -- zresztą im
więcej się jeździ rocznie tym bardziej się EV opłaca, dlatego ja jeszcze
m.in. EVa nie mam.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 01.10.20 17:14 Myjk
- 01.10.20 17:39 K
- 01.10.20 18:59 Budzik
- 01.10.20 19:31 Zenek Kapelinder
- 01.10.20 19:40 Zenek Kapelinder
- 01.10.20 20:26 Myjk
- 02.10.20 11:07 K
- 02.10.20 11:15 K
- 02.10.20 13:04 Myjk
- 02.10.20 13:15 Myjk
- 02.10.20 13:22 Myjk
- 02.10.20 18:20 K
- 02.10.20 19:13 Myjk
- 03.10.20 20:59 Budzik
- 03.10.20 22:56 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-15 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)