  • Data: 2011-07-22 00:04:26
    Temat: Re: Kolejny mistrz parkowania
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-21 20:01:15 +0000, jerzu <t...@p...onet.pl> said:

    > To nie tak. Kiedyś był tam sklep, pewnie "od zawsze".

    OK, modyfikuję: "...który nie zamknął sklepu..."
    ;-)))

    > Z tyłu było
    > miejsce dla dostawców, na którym nikt nie parkował, bo był zakaz. Ale
    > aut przybyło, teren pewnie do jakiejś spółdzielni mieszkaniowej
    > należy.

    Hier liegt der Hund begraben.
    Jeśli nie ma sposobu na legalne dostarczenie towaru, to...
    (wiem, że to wyjątkowo skoplikowany system, ale jeśli wybieralne władze
    spółdzielni likwidują paśnik, to...)

    > A dostawca musi teraz
    > atakować od chodnika

    Nie musi.
    Właśnie w tym rzecz, że nie ma uprawnienia.

    > , narażając się na mandat,

    Świadomie podejmuje grę: "mamwdupieinnychbojasłużbowonastatek".
    Raz wygra, raz przegra...

    > albo, co gorsza, na atak emeryta mieszkającego
    > w bloku obok. Taki lajf.

    Który jest brutal and full of zasadzkas i kopas w dupas.
    :-)

    --
    Bydlę