eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + ICRe: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
    Date: Tue, 22 Jun 2010 13:26:27 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <hvq6l5$bc2$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4c20615b$0$19171$65785112@news.neostrada.pl><hvprbe$rnc$...@i...gazeta.p
    l><4c207122$0$17089$65785112@news.neostrada.pl><hvpsqv$13d$...@i...gazeta
    .pl>
    <4c2077c4$0$2599$65785112@news.neostrada.pl><hvptk9$hcd$...@n...dialog.net
    .pl> <hvpup2$avu$1@inews.gazeta.pl>
    <4c2099ed$0$17087$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: acvy154.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1277205989 11650 83.11.130.154 (22 Jun 2010 11:26:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Jun 2010 11:26:29 +0000 (UTC)
    Importance: Normal
    In-Reply-To: <4c2099ed$0$17087$65785112@news.neostrada.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-User: peeter993
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2291292
    [ ukryj nagłówki ]

    "to" wrote:
    > Najczęściej "obniżanie auta" polega na
    > zapakowaniu doń najtańszych sprężyn z Allegro (lub wręcz uje...niu
    > seryjnych), pozostawieniu starych, 10-letnich amorów i wtrynieniu
    > nieodpowiednich felg, byle tylko mieściły się w nadkolach.

    Sposób o którym piszesz to nie wiocha, tylko zwykła głupota.

    Ja mówię o montowaniu porządnego, markowego zawieszenia
    gwintowanego lub zestawu sprężyny + amory. Bez sensu wymieniać
    seryjne zawieszenie na badziewie, które zamieni auto w piłkę
    tenisową, ani to przyjemne, ani bezpieczne.

    Tylko że takie zawieszenia zaczynają się zazwyczaj od około 2000zł
    za kit sprężyny + amory i od 3000zł za gwint...

    A felgi - temat rzeka. Jedni montują felgi na dystansach zmieniających
    rozstaw, zmniejszając przy okazji ET do wartości ujemnych, inni na
    wiadra 10 cali naciągają oponę 195 i są zadowoleni. Dla mnie takie
    pomysły odpadają. Na każdą felgę można założyć oponę w jakimś
    bezpiecznym zakresie szerokości, dla mnie 195/50/15 na feldze
    15x7 wyglądało ładnie i nie trzeba było szerszej felgi. Teraz mam
    225/45 na feldze 17x7,5 i jest OK, choć bym nie pogardził felgami
    8-8,5 cala szerokości, ładniej by się opona ułożyła. :-)

    Po prostu z tym jest tak, jak ze wszystkim - trzeba zachować zdrowy
    rozsądek i robić to zgodnie ze sztuką.

    P.s. Jak kogoś interesuje - http://www.willtheyfit.com/

    Pozdrawiam
    .Peeter

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: