  • 141. Data: 2012-11-05 18:32:26
    Temat: Re: Kolejny idiotyczny PO-mysł.
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Cavallino wrote:

    > Idź sobie szczylu popyskować tatusiowi.

    Idź se kogoś rozjedź, koniku. :)

    --
    Deflegmator

  • 142. Data: 2012-11-05 18:34:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Deflegmator,

    > Nie spinaj się, koniku, bo pączka puścisz. :)

    *PLONK!*

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 143. Data: 2012-11-05 18:42:32
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-11-05 08:41, grzech pisze:

    > Nie wiem co w tym złego? W Hiszpanii tak jest a nie wiem czy
    > podyktowane przepisem.

    Ba, nie trzeba tak daleko jechać - wystarczy do najbliższych sąsiadów
    z EU, jak np. Czechy :)

    > Na początku trudno się przyzwyczaić będąc pieszym:) Zaskoczenie
    > niemałe gdy podchodzisz do przejścia
    > a autka już się zatrzymują.

    No, jak pierwszy raz to być może - gorzej jak wrócisz do Polski.
    Jakoś człowiek bardzo szybko się do dobrego przyzwyczaja - przez pasy
    spokojnie, w ruchu podobnie. Co ciekawsze - Polska dość szybko
    dogania inne kraje w jakości dróg, kulturze itd. Proces długi, ale
    różnice widać dość zasadniczą. Tylko może niech porównania będą
    bardziej obiektywne, niż opowieści o fragmentach autostrad
    niemieckich.

    > Paraliżu nie zauważyłem a żyje się o wiele lepiej i bezpieczniej.

    Nie popadajmy w przesadę :) Paraliżu, owszem, nie ma, na drogach
    jest milej i bezpieczniej.

  • 144. Data: 2012-11-05 18:46:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    >W Jordanii taką okazją jest nawet zakończenie roku szkolnego.
    >A ja nieświadomy tego faktu, widząc i słysząc ostrą broń w rękach
    >nastoletnich szczyli, byłem przekonany, że jakieś powstanie
    >wybuchło.....

    Ostatnio sporo roznych powstan w tamtym rejonie ...

    J.

  • 145. Data: 2012-11-05 18:52:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-11-05 18:30, Deflegmator pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^

    > Nie spinaj się, koniku, bo pączka puścisz. :)

    Spoko, parę plonków dostaniesz, będzie jak zwykle :) To co mnie rozwala
    - kto sugeruje, że Polska dzikim krajem jest? Otóż osoby, które wręcz
    deklarują swe dzikie zachowanie i narzekają na ludzi zachowujących się
    zgodnie ze standardami cywilizowanego świata :)

  • 146. Data: 2012-11-05 20:04:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

  • 147. Data: 2012-11-05 20:05:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ostatnio sporo roznych powstan w tamtym rejonie ...

    No właśnie zimą tego roku tam byłem.
    Więc stracha miałem pewnego, zwłaszcza że to było rankiem przed zwiedzaniem
    Petry.

  • 148. Data: 2012-11-05 20:07:05
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^

    > Spoko, parę plonków dostaniesz, będzie jak zwykle :)

    Będzie nawet trochę milej, aby tylko te plonki na stałe były. A nie
    takie obiecanki-cacanki... :)

> [...]
    > które wręcz deklarują swe dzikie zachowanie i narzekają na ludzi
    > zachowujących się zgodnie ze standardami cywilizowanego świata :)

    To chyba kwestia niewychodzenia poza swoje patologiczne środowisko, jak
    podejrzewam. :) Wydaje mu się, że wszyscy tacy muszą być.

    --
    Deflegmator

  • 149. Data: 2012-11-05 20:52:06
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-11-05 20:05, Cavallino pisze:

    > No właśnie zimą tego roku tam byłem.
    > Więc stracha miałem pewnego, zwłaszcza że to było rankiem przed
    > zwiedzaniem Petry.
    Petra fajna i Wadi Rum też. A źródła Lawrance'a widziałeś, jak chłopaki
    leją wodę do chłodnic swoich toyot? O płynach do chłodnicy nie słyszeli
    chyba.
    Jacek

  • 150. Data: 2012-11-05 20:53:25
    Temat: Re: Kolejny idiotyczny PO-mysł. [OT]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 5 Nov 2012 06:01:57 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > Szok, to ten ich kodeks jest napisany normalnym jezykiem? a nie jakimś
    > prawniczo urzedniczym bełkotem jak nasze kodeksy?

    To jest Anglia, tam wszystko jest inne, nawet samochody maja kierownice po
    zlej stronie :-)

    O ile sie orientuje to gdzies tam maja odpowiednia ustawe. Musi strasznym
    belkotem napisana, skoro nie podaja linka do niej :-)
    A to co czytasz, to jest jakas przetrawiona wersja, ale oficjalna ...
    ciekawe czy odpowiedni urzad ma uprawnienie ustawowe do interpretacji :-)

    A nie, troche sie zmienilo:
    https://www.gov.uk/using-the-road-159-to-203/the-roa
    d-user-and-the-law

    J.