  • 131. Data: 2012-11-05 18:05:43
    Temat: Re: Kolejny idiotyczny PO-mysł.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Deflegmator" <w...@M...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:k76q4j$iqj$...@n...news.atman.pl...

    > W Holandii jakoś nie zmniejsza.

    W Holandii ciężarówki jeżdżą po autostradach, a nie przez wioski.
    Jak i u nas da się połączyć wszystkie większe miasta siecią dróg
    ekspresowych, będzie można gadać o uspokajaniu ruchu na zwykłych drogach.

  • 132. Data: 2012-11-05 18:06:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Deflegmator" <w...@M...pl> napisał w wiadomości grup

    > To nie jest brednia.

    Jest.
    I choćbyś tu długo tupał że jest inaczej, to faktów nie zmienisz.

  • 133. Data: 2012-11-05 18:08:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Deflegmator" <w...@M...pl> napisał w wiadomości grup

    > W ogóle najlepiej wprowadzić zasadę "duży może więcej".

    A Ty byś chciał, żeby było odwrotnie?
    Połowa gatunków na tej planecie by wyginęła bez instynktu samozachowawczego.
    Należy go wzmacniać, a nie likwidować tworząc niezdolne do samodzielnego
    życia, niemyślące bezmózgi.

  • 134. Data: 2012-11-05 18:08:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > no i super...
    >
    > zlikwidujmy policje i sądy...

    One już dawno się same zlikwidowały praktycznie.

  • 135. Data: 2012-11-05 18:09:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Deflegmator" <w...@M...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ty bredzisz. Rozwiązanie, o którym mowa, funkcjonuje od dawna w
    > cywilizowanym świecie

    To jedź tam gdzie jest tak pięknie i nie zawracaj nam gitary w naszym dzikim
    kraju.
    PLONK WARNING, bo czytać się Twoich farmazonów nie da.

  • 136. Data: 2012-11-05 18:11:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "grzech" <z...@g...com> napisał w wiadomości grup
    6g2000vby.googlegroups.com...

    > Nie wiem co w tym złego?

    Wszystko.
    Pieszemu wyłącza się instynkt samochozachowawczy, a JEGO obowiązkami obciąża
    się kierowców.
    To mniej więcej tak, jakby pracownik musiał płacić pracodawcy za
    przychodzenie do pracy, o organizacji stanowiska pracy na własny koszt nie
    wspominając.

  • 137. Data: 2012-11-05 18:14:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Władza, jak to władza. Czerpie swą mądrość ze stołka na którym siedzi
    > (zapewne per rectum).
    > Nasi nie są tu odosobnieni. W Arabii Saudyjskiej jest zwyczaj strzelania
    > na wiwat na weselach.

    W Jordanii taką okazją jest nawet zakończenie roku szkolnego.
    A ja nieświadomy tego faktu, widząc i słysząc ostrą broń w rękach
    nastoletnich szczyli, byłem przekonany, że jakieś powstanie wybuchło.....

  • 138. Data: 2012-11-05 18:25:26
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Cavallino wrote:

    > Jest.
    > I choćbyś tu długo tupał że jest inaczej, to faktów nie zmienisz.

    "Fakty" to ty czytasz, co najwyżej.

    --
    Deflegmator

  • 139. Data: 2012-11-05 18:27:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Deflegmator" <w...@M...pl> napisał w wiadomości grup

    > "Fakty" to ty

    Idź sobie szczylu popyskować tatusiowi.

  • 140. Data: 2012-11-05 18:30:16
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Cavallino wrote:

    > To jedź tam gdzie jest tak pięknie i nie zawracaj nam gitary w naszym
    > dzikim kraju. PLONK WARNING, bo czytać się Twoich farmazonów nie da.

    Nie spinaj się, koniku, bo pączka puścisz. :)

    --
    Deflegmator