-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!newsfeed2.atman.pl!n
ewsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kolejny idiotyczny PO-mysł.
Date: Tue, 06 Nov 2012 16:25:21 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 104
Message-ID: <k7ba52$pm8$1@node1.news.atman.pl>
References: <50968afd$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
<130kalr21okrz.16j2036v3j221$.dlg@40tude.net>
<50969d91$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
<5096b0a6$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
<5096bbf6$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<16nrb7t4g6gu9$.1aipx6tp2jorz.dlg@40tude.net>
<5096c938$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
<ixu958kpfxap$.ohtk9ns3196r.dlg@40tude.net>
<k7ahfd$1j2$1@node2.news.atman.pl>
<5098ceab$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
<k7ang3$7jt$1@node2.news.atman.pl>
<50990533$0$1298$65785112@news.neostrada.pl>
<k7b3mo$j3b$1@node1.news.atman.pl>
<50992082$0$1306$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1352215522 26312 159.253.247.138 (6 Nov 2012 15:25:22
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Nov 2012 15:25:22 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <50992082$0$1306$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2471219
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-11-06 15:36, J.F pisze:
> Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
> W dniu 2012-11-06 13:40, J.F pisze:
>>> A teraz pieszy ma zakodowane od malenkosci: dochodze do jezdni,
>>> zatrzymuje sie, rozgladam ...
>> Ekhem - a to ma być jakoś inaczej? Przepis coś o tym mówi? Raczej
>> nie. Mówi o tym jak się ma zachować kierowca w stosunku do pieszego.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^
>
>>>> I nie trzeba będzie. Wtargnięcie to wtargnięcie. No, ale zwolnić warto.
>>> Im wolniej jedziesz tym bardziej zachecasz pieszych do wejscia :-)
>> No to się zatrzymam - takie ich prawo, czy też sens bezpiecznego
>> zachowania przed pasami.
>
> I sie pytasz czy ma byc inaczej ze strony pieszego ? Ktory zadnych
> kursow nei musi konczyc ..
Ja się pytam? A co było napisane? (podkreślone)
>> W zależności od potrzeb.
>
> No dobra, w sumie w Anglii nie jezdza 30 ...
Pisałeś, że dawno nie byłeś.
>>>> Z całą pewnością. Tylko czemu ci ludzie czekają i czekają.
>>> Ale tylko w niektorych miejscach.
>> Ponieważ tam np. nie ma świateł?
>
> Nie, to nie wystarczy, musi byc wiecej warunkow.
No, np. kierowcy, którzy ich na pasy nie wpuszczą, bo im się
samochód zmęczy, więcej spali i klocki zużyją.
> Ale skoro trzeba zwolnic przy rondach i mozna przy tym przepuscic
> pieszych, to czemu nakladac przepis dzialajacy tez na prostej drodze ? :-)
Nie wie, skąd ci się pojawiła taka implikacja - spora część tych
przejść niekoniecznie jest przy rondach. Są też takie na "prostych",
"krzywych" i innych. Przepis jest jeden.
>>> I pol minuty wiecej, to juz niewiele.
>
>> Szczególnie jak pada deszcz,
>
> Tak samo - zauwazysz ze mokniesz 5.5m a nie 5 minut ?
Owszem. Ty nie?
> No dobra, jak leje a trzeba stac i czekasz - to zauwazasz. mokry
> bedziesz tak samo, ale zauwasz stanie.
Będę mniej mokry i może mi nie ucieknie autobus, przez co nie spędzę
kolejnych 15 minut na deszczu.
> Na szczescie w taki deszcz trzeba sie trzymac daleko od kaluz na jezdni :-)
Trzeba, ponieważ niektórzy kierowcy mało że nie puszczają na pasach, to
jeszcze ochlapują pieszych, ponieważ nie chce im się zwolnić.
>> trzeba zdążyć odwieźć dziecko, zdążyć na
>> autobus itd. Wiesz ile ludzi chodzi na piechotę, jeździ autobusami?
>> Samochód to nie pępek świata.
> Ale mowimy o takiej drodze gdzie jezdza tysiace samochodow.
O takiej też.
> I kazdy sie gdzies spieszy, odwozi dziecko, a tu jeden pieszy ma
> wszystkie zatrzymywac :-P
Krzywda się nikomu nie stanie jak raz na jakiś czas takiego puszczą.
I tak swoje na światłach (czy w korku) odstoją.
>> Uważasz się za dominującego użytkownika dróg i z racji własnej wygody
>> chcesz tym obciążać innych?
>
> Czasem chodze tez piechota i wiem ile trace czasu przepuszczajac
> samochody, nawet na tych bardziej ruchliwych drogach.
> Niewiele.
Tu nie chodzi tylko o stratę czasu, zresztą zupełnie nie rozumiem,
czemu akurat pieszy miałby być bardziej stratny od kierowców.
>>> Tym niemniej jak jade 5 minut i mijam z 5 przejsc poza swiatlami, to juz
>>> zaczyna byc istotne wydluzenie :-)
>
>> To może rower?
>
> Jesienia, zwariowales ? :-P
No ale widzisz - pada, zimno, nieprzyjemnie, a Ty myślisz, że
piesi to tak dla przyjemności czekają, aż sobie przejedziesz
w cieplutkim samochodzie.
> Ale przeciez przepis rowerzystow tez bedzie dotyczyl :-P
Ominiesz spokojnie korki przed światłami, więc zyskasz o wiele więcej.
Poza tym zdrowiej, a jak się przeziębisz to weźmiesz zwolnienie i w
domku odpoczniesz.
Same zyski.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.11.12 16:32 Deflegmator
- 06.11.12 16:53 J.F
- 06.11.12 16:54 BaX
- 06.11.12 17:14 Cavallino
- 06.11.12 17:15 Cavallino
- 06.11.12 17:21 Artur Maśląg
- 06.11.12 18:31 anacron
- 06.11.12 19:15 neelix
- 06.11.12 19:29 neelix
- 06.11.12 19:31 neelix
- 06.11.12 21:31 PiteR
- 06.11.12 21:54 Artur Maśląg
- 06.11.12 22:17 J.F.
- 06.11.12 22:29 Adam Płaszczyca
- 06.11.12 22:34 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
Najnowsze wątki
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-31 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-31 Błonie => Administrator systemów <=