    From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny idiotyczny PO-mysł.
    Date: Tue, 06 Nov 2012 16:25:21 +0100
    <k7ang3$7jt$1@node2.news.atman.pl>
    <50990533$0$1298$65785112@news.neostrada.pl>
    <k7b3mo$j3b$1@node1.news.atman.pl>
    <50992082$0$1306$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2012-11-06 15:36, J.F pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^

    > I sie pytasz czy ma byc inaczej ze strony pieszego ? Ktory zadnych
    > kursow nei musi konczyc ..

    Ja się pytam? A co było napisane? (podkreślone)

    > No dobra, w sumie w Anglii nie jezdza 30 ...

    Pisałeś, że dawno nie byłeś.

    > Nie, to nie wystarczy, musi byc wiecej warunkow.

    No, np. kierowcy, którzy ich na pasy nie wpuszczą, bo im się
    samochód zmęczy, więcej spali i klocki zużyją.

    > Ale skoro trzeba zwolnic przy rondach i mozna przy tym przepuscic
    > pieszych, to czemu nakladac przepis dzialajacy tez na prostej drodze ? :-)

    Nie wie, skąd ci się pojawiła taka implikacja - spora część tych
    przejść niekoniecznie jest przy rondach. Są też takie na "prostych",
    "krzywych" i innych. Przepis jest jeden.

    > Tak samo - zauwazysz ze mokniesz 5.5m a nie 5 minut ?

    Owszem. Ty nie?

    > No dobra, jak leje a trzeba stac i czekasz - to zauwazasz. mokry
    > bedziesz tak samo, ale zauwasz stanie.

    Będę mniej mokry i może mi nie ucieknie autobus, przez co nie spędzę
    kolejnych 15 minut na deszczu.

    > Na szczescie w taki deszcz trzeba sie trzymac daleko od kaluz na jezdni :-)

    Trzeba, ponieważ niektórzy kierowcy mało że nie puszczają na pasach, to
    jeszcze ochlapują pieszych, ponieważ nie chce im się zwolnić.

    > Ale mowimy o takiej drodze gdzie jezdza tysiace samochodow.

    O takiej też.

    > I kazdy sie gdzies spieszy, odwozi dziecko, a tu jeden pieszy ma
    > wszystkie zatrzymywac :-P

    Krzywda się nikomu nie stanie jak raz na jakiś czas takiego puszczą.
    I tak swoje na światłach (czy w korku) odstoją.

    > Czasem chodze tez piechota i wiem ile trace czasu przepuszczajac
    > samochody, nawet na tych bardziej ruchliwych drogach.
    > Niewiele.

    Tu nie chodzi tylko o stratę czasu, zresztą zupełnie nie rozumiem,
    czemu akurat pieszy miałby być bardziej stratny od kierowców.

    > Jesienia, zwariowales ? :-P

    No ale widzisz - pada, zimno, nieprzyjemnie, a Ty myślisz, że
    piesi to tak dla przyjemności czekają, aż sobie przejedziesz
    w cieplutkim samochodzie.

    > Ale przeciez przepis rowerzystow tez bedzie dotyczyl :-P

    Ominiesz spokojnie korki przed światłami, więc zyskasz o wiele więcej.
    Poza tym zdrowiej, a jak się przeziębisz to weźmiesz zwolnienie i w
    domku odpoczniesz.
    Same zyski.