  • Data: 2012-11-04 22:35:19
    Temat: Re: Kolejny idiotyczny PO-mysł.
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Maśląg wrote:

    > Nigdy nie będzie, ponieważ nie jest taka potrzebna.

    A to dosyć dyskusyjna teza. :)

    > RoMan dla zasady
    > będzie w tym kierunku będzie wątek ściągał, ponieważ lubi zap***.

    Nie ukrywam, że ja też lubię szybką jazdę i też mi się marzą niemieckie
    autostrady w Polsce. Mistrzem ecodrivingu nie jestem. :) Ale skoro tych
    autostrad nie mamy, trzeba sobie dać na wstrzymanie. A już na pewno nie
    zapieprzać jak sfrustrowany idiota po jakichś wioskach i miasteczkach.

    > Tym bardziej, że ruch tranzytowy nie ma nic do zachowań przed pasami
    > w mieście.

    > Zobacz ile płaczy na grupie, że stare krajówki zostały przebudowane,
    > pojawiły się pobocza, wysepki, azyle itd. i nie da się tak zap**
    > jak kiedyś, tylko trzeba zwalniać w różnych miejscach - ich rolę
    > przejmują autostrady i ekspresówki, a tam ma być wolniej i
    > bezpieczniej. No i w sumie jest.

    No i w większości przypadków bardzo dobrze się stało. Oprócz
    nielicznych miejsc, gdzie ktoś w nadgorliwości do tego stopnia
    przegiął, że np. straży pożarnej na sygnale nie da się przepuścić bez
    pit-stopu w rowie. A bywa tak.

    Dokładnie. :)

    --
    Deflegmator