-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.77-253-38-91.adsl
.inetia.pl!not-for-mail
From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kolejny cios lobby paliwowego
Date: Thu, 13 Apr 2023 12:36:52 +0200
Organization: A.P.Z.
Message-ID: <u18m1i$srjj$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
References: <u10lj1$24opn$1@dont-email.me> <u110a1$keu6$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<ue00riue12yi.1vkrozmk9khij$.dlg@40tude.net>
<u1377n$n2bd$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <u1839b$9cq2$1@dont-email.me>
<u188i6$sa4j$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <u189r3$a6g0$1@dont-email.me>
<4541326921$20230413115403@squadack.com>
<u18leq$sr18$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 13 Apr 2023 10:37:38 -0000 (UTC)
Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl;
posting-host="77-253-38-91.adsl.inetia.pl:77.253.38.91";
logging-data="945779"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
Thunderbird/102.10.0 Hamster/2.1.0.11
Content-Language: pl
In-Reply-To: <u18leq$sr18$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
X-Antivirus: AVG (VPS 230412-4, 12.4.2023), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2712910
[ ukryj nagłówki ]W dniu 13.04.2023 o 12:26, LordBluzg(R)?? pisze:
>> - silnik spalinowy
>> może osiągnąć zbliżoną sprawność jedynie w optymalnym zakresie obrotów
>> i obciążenia. W mieście, jak średnio osiągnie 1/3 z tego, to należy
>> się cieszyć.
>
> Następne kłamstwo:
>
> "Obecnie będzie możliwe skonstruowanie silnika o sprawności
> przekraczającej aktualny średni poziom sprawności cieplnej silników
> spalinowych wynoszący 40%, co w konsekwencji przyniesie także dalsze
> ograniczenie emisji CO2."
>
> https://blog.pgd.pl/silnik-spalinowy-nissana-ma-spra
wnosc-50/
Dodam tylko, że nawet stare lokomotywy spalinowe od dziesiątków lat
korzystają z tego pomysłu i silnik spalinowy, który ustawiony jest na
maksymalną sprawność, napędza generatory prądu. Oczywiście nazywamy to
nadal lokomotywą spalinową a nie elektryczną.
CBDU
Sumując. Wprowadzenie TEJ technologii zmniejszy wydzielanie CO2
najlepiej na obecne możliwości energetyczne Polski i bije na głowę
prątki, które karmią się węglem ale to ukrywają i mataczą.
HOWGH
--
LordBluzg(R)??
<<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>
Następne wpisy z tego wątku
- 13.04.23 12:43 Jacek
- 13.04.23 12:53 LordBluzg(R)??
- 13.04.23 13:12 J.F
- 13.04.23 13:16 RoMan Mandziejewicz
- 13.04.23 14:20 Mateusz Bogusz
- 13.04.23 14:20 Mateusz Bogusz
- 13.04.23 14:20 Mateusz Bogusz
- 13.04.23 16:08 J.F
- 13.04.23 16:14 J.F
- 13.04.23 17:24 nadir
- 13.04.23 17:30 nadir
- 13.04.23 18:05 J.F
- 13.04.23 18:45 Shrek
- 13.04.23 18:51 Shrek
- 13.04.23 18:52 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-05 Rozkręcają się
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF