eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejny cios lobby paliwowegoRe: Kolejny cios lobby paliwowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.77-253-38-91.adsl
    .inetia.pl!not-for-mail
    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny cios lobby paliwowego
    Date: Thu, 13 Apr 2023 12:36:52 +0200
    Organization: A.P.Z.
    Message-ID: <u18m1i$srjj$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <u10lj1$24opn$1@dont-email.me> <u110a1$keu6$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ue00riue12yi.1vkrozmk9khij$.dlg@40tude.net>
    <u1377n$n2bd$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <u1839b$9cq2$1@dont-email.me>
    <u188i6$sa4j$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <u189r3$a6g0$1@dont-email.me>
    <4541326921$20230413115403@squadack.com>
    <u18leq$sr18$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 13 Apr 2023 10:37:38 -0000 (UTC)
    Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl;
    posting-host="77-253-38-91.adsl.inetia.pl:77.253.38.91";
    logging-data="945779"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.10.0 Hamster/2.1.0.11
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <u18leq$sr18$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    X-Antivirus: AVG (VPS 230412-4, 12.4.2023), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2712910
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 13.04.2023 o 12:26, LordBluzg(R)?? pisze:

    >>  - silnik spalinowy
    >> może osiągnąć zbliżoną sprawność jedynie w optymalnym zakresie obrotów
    >> i obciążenia. W mieście, jak średnio osiągnie 1/3 z tego, to należy
    >> się cieszyć.
    >
    > Następne kłamstwo:
    >
    > "Obecnie będzie możliwe skonstruowanie silnika o sprawności
    > przekraczającej aktualny średni poziom sprawności cieplnej silników
    > spalinowych wynoszący 40%, co w konsekwencji przyniesie także dalsze
    > ograniczenie emisji CO2."
    >
    > https://blog.pgd.pl/silnik-spalinowy-nissana-ma-spra
    wnosc-50/

    Dodam tylko, że nawet stare lokomotywy spalinowe od dziesiątków lat
    korzystają z tego pomysłu i silnik spalinowy, który ustawiony jest na
    maksymalną sprawność, napędza generatory prądu. Oczywiście nazywamy to
    nadal lokomotywą spalinową a nie elektryczną.

    CBDU

    Sumując. Wprowadzenie TEJ technologii zmniejszy wydzielanie CO2
    najlepiej na obecne możliwości energetyczne Polski i bije na głowę
    prątki, które karmią się węglem ale to ukrywają i mataczą.

    HOWGH

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: