eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejne BMW zabrało człowiekaRe: Kolejne BMW zabrało człowieka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin1!g
    oblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
    01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 16 Mar 2015 18:35:27 +0100
    From: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.2; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.5.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejne BMW zabrało człowieka
    References: <55052552$0$30004$65785112@news.neostrada.pl>
    <me3alb$hjh$1@dont-email.me> <me3dvj$tap$1@node2.news.atman.pl>
    <550573e7$0$2206$65785112@news.neostrada.pl>
    <me3s9f$c67$1@node2.news.atman.pl> <me49hp$v8d$1@mx1.internetia.pl>
    <me5244$j0$1@srv.chmurka.net> <f9431tv4x04g$.8q3nhpgrfvh8.dlg@40tude.net>
    <me5r8o$mjj$1@node1.news.atman.pl>
    <55067d93$0$2193$65785112@news.neostrada.pl>
    <me70sa$uti$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <me70sa$uti$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 42
    Message-ID: <55071450$0$13993$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.22.174.204
    X-Trace: 1426527312 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 13993 83.22.174.204:1500
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2557778
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-03-16 o 17:37, Shrek pisze:

    > Czyli dyskusja o sensowności obecnych ograniczeń jest bezcelowa. Nikt
    > tam do 100 nie zwalnia, niewielu wylatuje a jeśli już to wątpię żeby z
    > powodu jazdy 120. Ergo przepis do dupy.
    Po autostradzie też da się względnie bezpiecznie jechać 200km/h, a
    jednak nie wolno. Trzeba brać pod uwagę tych, którzy jeździć nie
    potrafią albo którym ukradli lusterka. Jeśli tłum nie potrafi korzystać
    z auta i się rozbija na prostej drodze, to trzeba takiemu tłumowi
    paluszkiem pokazywać ograniczenia.

    Z kategorii pomysłów nierealnych: mi się marzą uprawnienia jak u pilotów
    - masz podstawową licencję, potem szkolenie, odpowiedni egzamin
    zawierający sytuacje nietypowe i wolno Ci jeździć w nocy, we mgle, z
    prędkością +20, +40 i tak dalej.


    > No a potem jedno na 100
    > ograniczeń ma naprawdę sens i pretensja do żle wytresowanego kierowcy,
    > że myślał, że tak samo bez sensu jak poprzednie 99.
    Ja zakładam, że wszystkie są bez sensu i staram się sam oceniać,
    ewentualnie się sugerując. Całkiem nieźle się to sprawdza. Tylko po
    Wielkopolsce się ciężko jeździ, bo tam "ostry zakręt" stawiają nawet na
    prostej drodze.

    >
    > Powtórzę - ograniczenia powinny być tylko tam, gdzie z jakiś powodów
    > kierowca nie jest właściwie ocenić sytuacji, albo tam gdzie po prostu
    > trzeba (szkoły zabudowany, przekroczone normy hałasu itp). Urealnić, a
    > potem karać - nie na odwrót, bo taką karę to wszyscy traktują w
    > kategorii pecha a nie nauczki.

    Zgadzam się, ale uwierz, że póki będą wypadki i tyle agresji na drodze,
    to nikogo nie przekonasz do urealnienia ograniczeń. Statystyka rzecz
    święta, a prokurator tylko czeka, żeby zapytać, co zarządca zrobił po
    wypadku dla poprawy bezpieczeństwa. Tak więc zarządca będzie stawiał
    coraz więcej ograniczeń i zapomnij o ich usuwaniu.


    Pozdrawiam,
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: