-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin1!g
oblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 16 Mar 2015 18:35:27 +0100
From: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.2; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.5.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kolejne BMW zabrało człowieka
References: <55052552$0$30004$65785112@news.neostrada.pl>
<me3alb$hjh$1@dont-email.me> <me3dvj$tap$1@node2.news.atman.pl>
<550573e7$0$2206$65785112@news.neostrada.pl>
<me3s9f$c67$1@node2.news.atman.pl> <me49hp$v8d$1@mx1.internetia.pl>
<me5244$j0$1@srv.chmurka.net> <f9431tv4x04g$.8q3nhpgrfvh8.dlg@40tude.net>
<me5r8o$mjj$1@node1.news.atman.pl>
<55067d93$0$2193$65785112@news.neostrada.pl>
<me70sa$uti$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <me70sa$uti$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 42
Message-ID: <55071450$0$13993$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.22.174.204
X-Trace: 1426527312 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 13993 83.22.174.204:1500
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2557778
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-03-16 o 17:37, Shrek pisze:
> Czyli dyskusja o sensowności obecnych ograniczeń jest bezcelowa. Nikt
> tam do 100 nie zwalnia, niewielu wylatuje a jeśli już to wątpię żeby z
> powodu jazdy 120. Ergo przepis do dupy.
Po autostradzie też da się względnie bezpiecznie jechać 200km/h, a
jednak nie wolno. Trzeba brać pod uwagę tych, którzy jeździć nie
potrafią albo którym ukradli lusterka. Jeśli tłum nie potrafi korzystać
z auta i się rozbija na prostej drodze, to trzeba takiemu tłumowi
paluszkiem pokazywać ograniczenia.
Z kategorii pomysłów nierealnych: mi się marzą uprawnienia jak u pilotów
- masz podstawową licencję, potem szkolenie, odpowiedni egzamin
zawierający sytuacje nietypowe i wolno Ci jeździć w nocy, we mgle, z
prędkością +20, +40 i tak dalej.
> No a potem jedno na 100
> ograniczeń ma naprawdę sens i pretensja do żle wytresowanego kierowcy,
> że myślał, że tak samo bez sensu jak poprzednie 99.
Ja zakładam, że wszystkie są bez sensu i staram się sam oceniać,
ewentualnie się sugerując. Całkiem nieźle się to sprawdza. Tylko po
Wielkopolsce się ciężko jeździ, bo tam "ostry zakręt" stawiają nawet na
prostej drodze.
>
> Powtórzę - ograniczenia powinny być tylko tam, gdzie z jakiś powodów
> kierowca nie jest właściwie ocenić sytuacji, albo tam gdzie po prostu
> trzeba (szkoły zabudowany, przekroczone normy hałasu itp). Urealnić, a
> potem karać - nie na odwrót, bo taką karę to wszyscy traktują w
> kategorii pecha a nie nauczki.
Zgadzam się, ale uwierz, że póki będą wypadki i tyle agresji na drodze,
to nikogo nie przekonasz do urealnienia ograniczeń. Statystyka rzecz
święta, a prokurator tylko czeka, żeby zapytać, co zarządca zrobił po
wypadku dla poprawy bezpieczeństwa. Tak więc zarządca będzie stawiał
coraz więcej ograniczeń i zapomnij o ich usuwaniu.
Pozdrawiam,
Jarek
Następne wpisy z tego wątku
- 16.03.15 18:37 dddddddd
- 16.03.15 18:44 Jaroslaw Postawa
- 16.03.15 18:46 Cavallino
- 16.03.15 18:59 Budzik
- 16.03.15 18:59 Budzik
- 16.03.15 18:59 Budzik
- 16.03.15 18:59 Budzik
- 16.03.15 18:59 Budzik
- 16.03.15 19:09 Cavallino
- 16.03.15 19:12 Cavallino
- 16.03.15 19:12 Cavallino
- 16.03.15 19:15 re
- 16.03.15 19:35 re
- 16.03.15 19:37 re
- 16.03.15 19:59 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
Najnowsze wątki
- 2025-01-06 Jeździ, skręca, hamuje
- 2025-01-06 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-06 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Zielona GĂłra => Konsultant WdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-01-06 Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- 2025-01-06 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-06 Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- 2025-01-06 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-06 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-06 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-06 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-06 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-06 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-06 śnieg