  • Data: 2021-12-09 18:48:23
    Temat: Re: Kolejna "zaleta" elektryków.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.12.2021 o 10:36, ii pisze:

    > Ale to nie startstop rozładował akumulator tylko np światła.

    Zapewne akurat właśnie startstop. Normalnie raczej akusy nie padają bez
    ostrzeżenia, a nawet jak padają to silnik od tego nie gaśnie, więc masz
    altka i aku ci nie potrzebny do zmiany biegów.

    > W automacie
    > mogłyby rozładować siłowniki.

    Mogłoby i ufo się nad nim pojawić i wtedy to jest perfektly normal
    fenomena, że wszystko gaśnie. No ale zwykle to się jednak nie zdaża,
    więc zachowajmy pozory powagi.

    > A zatrzymać silnik tak, że aku przestaje
    > być zasilany można na różne spsoby.

    Zgadza się, przy czym 110 przypadków na 100 (zwłaszcza w automatach, co
    ich nie zdusisz przy ruszaniu) to dojechanie do celu i wyłączenie
    silnika. Wiec jak pisałem w zasadzie najgorsze co może cię z tego powodu
    spotkać, to że utkniesz na miejscu parkingowym. I wtedy masz w pompie,
    czy działa pompa od elektrozaworów skrzyni.

    --
    Shrek