    Subject: Re: Kolejna ofiara mody SUFFFF
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <sf2m3j$obu$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6116704a$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <sf6c6q$rpo$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <6116ca0b$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    From: "Irek.N." <i...@t...jest>
    Date: Sat, 14 Aug 2021 12:57:20 +0200

    > Albo niektóre samochody za szerokie.

    W ogóle gabaryty poszły w złą stronę.
    Mieszczę się spokojnie w Skodzie z 1984 roku, w Ibizie z 1997, ale nie
    mieszczę się w BMW 7 z 2017 roku! Podobnie w Ranault Kangoo. Na cholerę
    komu takie powypychane, pulchne plastiki, skoro nie da się dzięki nim
    zmieścić kolan?

    A w temacie suwów. Jednym pasują, drugim nie. Dla mnie najlepsza opcja z
    powodu wygody we wsiadaniu i wysiadaniu. Nie szaleję sportowo, nie muszę
    mieć środka ciężkości na asfalcie, nie przeszkadza mi że się lekko buja.
    Ma być komfortowo, niezawodnie, w miarę tanio w eksploatacji i z tych
    powodów mogę przymknąć oko na fakt, że zazwyczaj nie mieszczę się na
    miejscu parkingowym pod galerią.

    Miłego.
    Irek.N.