  • Data: 2021-08-15 08:42:54
    Temat: Re: Kolejna ofiara mody SUFFFF. stanowisko postojowe.
    Od: "Artek" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:6117d453$0$553$65785112@news.neostrada.pl...

    > Raz miałem tak przy skośnym - suwem zaparkowany oponami na linii.
    > Zaparkowałem obok a tam ktoś otworzył okno i stwierdził że ja jestem
    > chamem bo zaparkowałem mu tak że nie może wysiąść...
    > --
    > Shrek

    > NIe miał racji.

    Miał rację.

    > Każdy sobie zaparkował na swoim miejscu - jego problem że ma za duży
    > samochód do infrastruktury.

    To tobie tak się wydaje i uniemożliwiasz drugiemu wejście/wyjście
    z samochodu.

    > Co proponujesz, żeby nie wolno było parkować na dwóch miejscach
    > przyległych do suwa

    Po jakiego *** mam proponować taką głupotę ?

    Należy parkować przy innym samochodzie zachowując
    odpowiedni dystans.

    > czy suwy mają parkować na śrdoku linii ?
    > --
    > Shrek

    Każdy może zaparkować nie między liniami, jeżeli nie ma innego
    miejsca, lub nie miesci się pomiędzy liniami.