  • Data: 2021-08-15 12:30:53
    Temat: Re: Kolejna ofiara mody SUFFFF. stanowisko postojowe.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.08.2021 o 08:42, Artek pisze:

    > To tobie tak się wydaje i uniemożliwiasz drugiemu wejście/wyjście
    > z samochodu.

    Nie moja wina, że chujowo zaparkował i się na swoim miejscu nie mieści.

    > Po jakiego *** mam proponować taką głupotę ?

    No skoro nie można bo chamstwo, to chyba nie można.

    > Należy parkować przy innym samochodzie zachowując
    > odpowiedni dystans.

    A te wyznaczone miejsca są tak dla picu?

    Suwy są często za duże na miasto, ale to problem włascicieli suwów a nie
    wszystkich dookoła - jak się nie mieszczą na miejsce parkingowe to niech
    sobie poszukają innego a nie oczekują że wszyscy się będą do nich
    dostosowywać.

    --
    Shrek