  • Data: 2021-08-14 22:12:31
    Temat: Re: Kolejna ofiara mody SUFFFF
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Zwłaszcza że gdzieś się wepchniesz i wtedy to inni mają problem:P

    A czy ja napisałem, że gdzieś się wpycham?
    Wolę przejść 30 metrów spacerkiem, ale wsiadać do wozu z pełnym
    otwarciem drzwi.

    > Raz miałem tak przy skośnym - suwem zaparokowany oponami na linii.
    > Zaparkowałem obok aa tam ktoś otworzył okno i stwierdził że ja jestem
    > chamem bo zaparkowałem mu tak że nie może wysiąść...

    Miejsca parkingowe są chyba wyliczone dla samochodów produkowanych przed
    1990 ;) Nie jest więc dziwne, że nowoczesne wózki (nie tylko suwy) się
    nie mieszczą. Dotyczy to nie tylko szerokości, ale i długości miejsca
    parkingowego. Zazwyczaj wystaję.

    Niedawno chciałem zaparkować na miejscu parkingowym kolegi w nowo
    wybudowanej kamienicy. Parking znaczy się podziemny, nowoczesny. No i
    nie udało się, nie byłem w stanie wykręcić i wjechać, a jak bym wjechał,
    to bym w samochodzi został chyba. Kamienica oddana w tym roku!
    Takie czasy Panie.

    Miłego.
    Irek.N.