  • Data: 2010-10-08 23:49:26
    Temat: Re: Kolejka na myjnie
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 08 Oct 2010 20:58:55 +0200, DoQ <p...@g...com>
    wrote:

    > Co to za wieśniacka metoda żeby zaparkować przed wjazdem na myjnie, a
    > dopiero później pójść zapłacić? Przez takich debili trzeba czekać,
    > podczas gdy myjnia stoi pusta :/

    To ja Ci powiem skąd ta wieśniacka moda. Kiedyś stanąłem na
    parkingu przy myjni, pod którą było pusto, poszedłem po żetony.
    Trochę się przeciągnęło, bo na stacji była kolejka do kasy. Gdy
    wróciłem, do myjni też się ustawił sznurek, a od jakiegoś
    wrednego dziada dowiedziałem się, że jestem skurwysynem, co się
    chce bez kolejki wcisnąć. Od tej pory mam totalnie w dupie, czy
    ktoś musi poczekać, czy nie. Jeśli przyjechałem pierwszy, to
    pierwszy na stanowisko wjadę.

    r.