  • 1. Data: 2011-11-09 12:15:37
    Temat: Kobylnica - fotoradar
    Od: "Darek" <b...@o...pl>

    http://www.gp24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201111
    09/SLUPSK/208518221

  • 2. Data: 2011-11-09 12:23:47
    Temat: Re: Kobylnica - fotoradar
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Darek

    > http://www.gp24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201111
    09/SLUPSK/208518221

    Futrzak, i co Ty na to? Przecież jak władza wysyła mandat to trzeba
    płacić!!! Obojętne czy jest zdjęcie czy nie ma, nie warto nic
    kontrolować, bo urzędnik działa dla naszego dobra i nigdy się nie myli!!!

  • 3. Data: 2011-11-09 12:28:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-09, to <t...@x...abc> wrote:

    > Futrzak, i co Ty na to? Przecież jak władza wysyła mandat to trzeba
    > płacić!!! Obojętne czy jest zdjęcie czy nie ma, nie warto nic
    > kontrolować, bo urzędnik działa dla naszego dobra i nigdy się nie myli!!!

    http://www.emil-tv.pl/odc-43-radar-iskra/

    To jest jeszcze interesujace.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2011-11-09 12:39:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-09 12:15, Darek pisze:
    > http://www.gp24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201111
    09/SLUPSK/208518221

    <cite>
    NIK: Straż gminna z Kobylnicy nielegalnie wystawiała mandaty

    Słupska prokuratura okręgowa wszczęła w ubiegły piątek śledztwo w
    sprawie przekroczenia uprawnień przez Straż Gminną w Kobylnicy.

    - To efekt kontroli NIK, która zakwestionowała aż 15 tysięcy mandatów
    wystawionych przez strażników gminnych na podstawie fotoradarów w 2009 i
    2010 roku za przekroczenie prędkości, z tego - 13 tysięcy zapłaconych -
    mówi Jacek Korycki, rzecznik słupskiej prokuratury okręgowej.

    NIK prześwietliła Urząd Gminy w Kobylnicy w zakresie działań straży
    gminnej w Kobylnicy w latach 2009-
    -2010.

    Według wstępnych ustaleń, przekraczanie uprawnień przez strażników
    polegało przede wszystkim na nakładaniu mandatów karnych za
    przekroczenie prędkości po upływie przewidzianego ustawą terminu 30 dni.
    Druga sprawa to nakładanie mandatów na właścicieli pojazdów
    samochodowych za niewskazanie osoby, której powierzyli pojazd. NIK
    twierdzi, że w obu przypadkach straż gminna robiła to bezprawnie.

    Najpierw NIK złożyła zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstw
    do prokuratury rejonowej.
    (...)
    </cite>

    I bardzo dobrze - robić porządek i karać za działania niezgodne z
    prawem.

  • 5. Data: 2011-11-09 12:45:13
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > I bardzo dobrze - robić porządek i karać za działania niezgodne z
    > prawem.

    A jak to skontrolować gdy dostaje się liścik bez fotki z ITD? Z zasady
    wierzyć na słowo urzędasowi? Z zasady nie przyjmować mandatu i tracić
    czas w sądzie?

  • 6. Data: 2011-11-09 12:47:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-09, to <t...@x...abc> wrote:

    > A jak to skontrolować gdy dostaje się liścik bez fotki z ITD? Z zasady
    > wierzyć na słowo urzędasowi? Z zasady nie przyjmować mandatu i tracić
    > czas w sądzie?

    Panstwo zawsze dziala w dobrej wierze i nie chce nikogo nigdy oszukac.
    Tylko obywatele chca oszukac panstwo, gdyby tylko dostali fotke od razu
    by kombinowali.

    Jednym slowem - plac i placz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2011-11-09 13:21:11
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-09 12:23, to pisze:
> [...]
    > płacić!!! Obojętne czy jest zdjęcie czy nie ma, nie warto nic
    > kontrolować, bo urzędnik działa dla naszego dobra i nigdy się nie myli!!!

    To raczej wygląda na walką o kasę. ITD, chce jak najwięcej zabrać
    gminom. A łoić będą bardziej, z SM można przynajmniej było się dogadać,
    fotki wysyłali itp.

    Inna sprawa, że SM w tych rejonach przeginała pałę i przegięła za mocno.

    A.

  • 8. Data: 2011-11-09 20:04:07
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Właśnie leci w TVN UWAGA
    --
    Krzysiek

  • 9. Data: 2011-11-10 10:20:20
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Arek" <> napisał w wiadomości ...

    > A łoić będą bardziej,

    ponieważ???
    bardziej niż niektóre gminy mające 3/4 przychodów z fotoradarów to już się
    chyba nie da :)

    > z SM można przynajmniej było się dogadać, fotki wysyłali itp.

    niby jak się dogadać?
    dostałeś fotkę i może zmieniali na pouczenie za "posypanie głowy popiołem"?

  • 10. Data: 2011-11-10 10:33:40
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-10 10:20, Tadeusz pisze:

    > ponieważ???

    Ponieważ tak sobie niektórzy ubzdurali.

    > bardziej niż niektóre gminy mające 3/4 przychodów z fotoradarów to już
    > się chyba nie da :)

    Oczywiście - zresztą jak widać na takich przekładach, SM bardzo często
    bawiła się w grabienie kierowców na rzecz budżety gminy. Czemu użyłem
    słowa grabież? Otóż robiła to w konflikcie z prawem.

    > niby jak się dogadać?

    No normalnie - nie wiesz?

    > dostałeś fotkę i może zmieniali na pouczenie za "posypanie głowy popiołem"?

    Ta :)