  • 1. Data: 2011-11-09 13:13:24
    Temat: Lublin-Warszawa (po dłuższym weekendzie)
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Witam,

    czy znajdzie się jakiś praktyk, który doradzi wybór trasy z Lublina do
    Warszawy po najbliższym długim weekendzie? Pora planowanego dojazdu do
    DC to poniedziałek, okolice 10 rano; miejsce to Mokotów (okolice
    Gagarina)

    Zasadniczo widzę trzy opcje:

    1. Klasyczna, czyli DK17

    2. Nadwiślanka, czyli DW801 i wjazd do W-wy od strony Otwocka

    3. Przeskoczyć Wisłę w Puławach, dojechać do Kozienic, potem DK79 przez
    Górę Kalwarię i wjazd do DC od strony Konstancina-Jeziorny.

    Mniej więcej wiem czego mogę się spodziewać po trasie klasycznej -
    strasznych rzeczy w Kołbieli, no i na samym wjeździe do DC. Plus
    ewentualny gratis w postaci Szybkich i Szczupłych.

    Nie mam za to pojęcia jak to może wyglądać w przypadku tras
    alternatywnych. Mimo tego, że są one może i odrobinę dłuższe,
    to na mapie wyglądają całkiem atrakcyjnie. A jak w rzeczywistości?

    --
    Llort

  • 2. Data: 2011-11-09 16:39:53
    Temat: Re: Lublin-Warszawa (po dłuższym weekendzie)
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Nov 2011 13:13:24 +0100, Lort <b...@g...w.ua> wrote:

    >1. Klasyczna, czyli DK17

    Tego się trzymaj.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2011-11-09 18:19:45
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:tl7lb71ijco8dr2vrfatnfmnq2v6pbvlsv@4ax.com...

    > Tego się trzymaj.

    Kołbiel można objechać skręcając przy wiadukcie kolejowym w lewo na Lubice
    lub trochę dalej na Antoninek (??) i potem jadąc na Karczew i Otwock.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 4. Data: 2011-11-09 18:47:25
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    jerzu w <news:tl7lb71ijco8dr2vrfatnfmnq2v6pbvlsv@4ax.com>:

    > Tego się trzymaj.

    Taaa, pewnie... Niech go /buk/ broni, żeby 801 jechał, bo ja tamtędy będę
    jechał ;-)

    P.S.
    I wcale nie jest _nierówna_ 801, jerzu, wcale... od Maciejowic do
    Sobiekurska po prostu stół...

    --
    Tomasz Nycz

  • 5. Data: 2011-11-09 21:07:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-09 18:19, yabba pisze:
> [...]
    >
    > Kołbiel można objechać skręcając przy wiadukcie kolejowym w lewo na
    > Lubice lub trochę dalej na Antoninek (??) i potem jadąc na Karczew i

    Fakt, "trzeźwy poranek" lepiej omijać :)

  • 6. Data: 2011-11-09 22:59:52
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Nov 2011 18:47:25 +0100, 'Tom N'
    <n...@1...dyndns.org.invalid> wrote:

    >I wcale nie jest _nierówna_ 801, jerzu, wcale... od Maciejowic do
    >Sobiekurska po prostu stół...

    Taa...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2011-11-09 23:45:36
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Szczerze? Nic nie wykombinujesz, w poniedziałek rano nie będzie aż tak
    źle w Kołbieli. W ub. wtorek leciałem do Wawy na 11 i w Kołbiel
    przeszedłem z marszu. Warszawa ze słoikami wróci w niedzielę.
    A 801 to dobra jest ale na poduszkowiec.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 8. Data: 2011-11-10 09:03:03
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Qlfon <r...@l...pl> writes:

> [...]
    > przeszedłem z marszu. Warszawa ze słoikami wróci w niedzielę.
    > A 801 to dobra jest ale na poduszkowiec.

    A z Warszawy do Dęblina w sobotę rano to jechać przez Kołbiel czy
    przez Wilgę? Przez 801 niby bliżej, ale jeśli ona tylko na
    poduszkowce...

    MJ

  • 9. Data: 2011-11-10 13:04:24
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: Qlfon Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 9 listopad 2011, 23:45:36

    > Szczerze? Nic nie wykombinujesz, w poniedziałek rano nie będzie aż tak
    > źle w Kołbieli. W ub. wtorek leciałem do Wawy na 11 i w Kołbiel
    > przeszedłem z marszu.

    Hm. A ja ostatnio jak jechałem tą trasą to utknąłem tam na ponad pół
    godziny chyba. Jakoś tak mnie wzięło i zaskoczyło, no.

    > Warszawa ze słoikami wróci w niedzielę.

    Dziękuję za słowa pociechy.

    > A 801 to dobra jest ale na poduszkowiec.

    Hm. Na całej trasie? Przyznam się, że tamtędy jak dotąd nie jechałem.

    A...! Ten wariant z Kozienicami i G.Kalwarią, jak rozumiem, jest
    zupełnie głupi?

    Dzięki.
    --
    Llort

  • 10. Data: 2011-11-10 13:06:36
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: 'Tom N' Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 9 listopad 2011, 18:47:25

    > Taaa, pewnie... Niech go /buk/ broni, żeby 801 jechał, bo ja tamtędy będę
    > jechał ;-)

    Czy dobrze rozumiem, że znając obie trasy i wybierając się w podobną
    drogę - świadomie wybierasz 801?

    > P.S.
    > I wcale nie jest _nierówna_ 801, jerzu, wcale... od Maciejowic do
    > Sobiekurska po prostu stół...

    Jedziesz prywatnym czy służbowym?

    --
    Llort