  • 11. Data: 2011-11-10 12:03:48
    Temat: Re: Kobylnica - fotoradar
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-10 10:20, Tadeusz pisze:

    > ponieważ???
    > bardziej niż niektóre gminy mające 3/4 przychodów z fotoradarów to już
    > się chyba nie da :)

    SG wystawiała mandaty tylko wówczas gdy fotografia spełniała odpowiednie
    wymogi, jako dowód wysyłali zawsze zdjęcie. ITD nie musi tego robić, nie
    bez powodu zostało to zmienione. Oznacza to, że z tego samego FR będzie
    więcej mandatów, więc chyba oczywiste jest, że łoić będą bardziej.

    > niby jak się dogadać?
    > dostałeś fotkę i może zmieniali na pouczenie za "posypanie głowy popiołem"?

    Najważniejsze, że wysyłali FR, druga sprawa, można było i wiele osób to
    praktykowało wystąpić o obniżenie kary, co zwykle działało.

    A.

  • 12. Data: 2011-11-10 16:07:33
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-11-09 12:15, Darek pisze:
    > http://www.gp24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201111
    09/SLUPSK/208518221

    Hmm... a ten 30-dniowy termin to właściwie na co jest?

  • 13. Data: 2011-11-10 16:11:42
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    09/SLUPSK/208518221

    > Hmm... a ten 30-dniowy termin to właściwie na co jest?

    Bo w innym wątku było:

  • 14. Data: 2011-11-11 11:54:32
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Nov 2011 11:28:31 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >http://www.emil-tv.pl/odc-43-radar-iskra/
    >
    >To jest jeszcze interesujace.

    To jest jakiś bełkot, co nie znaczy, że Iskra jest OK.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2011-11-11 11:58:50
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 09 Nov 2011 11:45:13 GMT, to <t...@x...abc> wrote:

    >Z zasady nie przyjmować mandatu i tracić
    >czas w sądzie?

    Nie będziesz miał innego wyjścia. A podobno sądy się już nie
    wyrabiają. Państwo prawa, psia ich mać.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2011-11-11 12:18:27
    Od: to <t...@x...abc>

    begin jerzu

    > To jest jakiś bełkot, co nie znaczy, że Iskra jest OK.

    Ja z tego wnioskuję, że przy takim miksie bywają problemy z
    synchronizacją pomiaru prędkości i zdjęcia. Ale nie wiem oczywiście, czy
    to prawda.